قم نيوز : رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عامل عزتمندی کشور است، گفت: بیانات ایشان نتیجه‌ای جز عزت اسلام، انقلاب و کشور ندارد.
رئیس جامعه مدرسین: عمل به رهنمودهای رهبری عامل عزتمندی کشور است.
رئیس جامعه مدرسین: عمل به رهنمودهای رهبری عامل عزتمندی کشور است.
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار مدیران شرکت آهن و فولاد ارفع اظهار کرد: انقلاب ما با ویژگی‌های خاصی به پیروزی رسید و اهداف و آرمان‌هایی را ترسیم کرد که در قالب شعارهای مختلف از جمله شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تبلور یافت.

وی با اشاره به وابستگی رژیم پهلوی به کشورهای غربی افزود: کشور ما پیش از انقلاب اسلامی، کشوری وابسته به بیگانگان بود و سفرای کشورهای غربی برای شاه مملکت تصمیم می‌گرفتند. اگر چه این وابستگی برای مردم ملموس بود اما بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) این وابستگی‌ها را با صدای بلند فریاد کرد.

امام جمعه قم ادامه داد: امام خمینی (ره) در طول دوران مبارزاتی، بحران‌های سختی را پشت سر گذاشت و راز پیروزی ایشان، اراده آهنین و امدادهای غیبی الهی بود که از توکل ایشان به خداوند نشأت گرفته بود.

وی ادامه داد: وقتی امام خمینی (ره) از میان ما رفت، بسیاری تصور کردند که از اقتدار انقلاب کاسته خواهد شد اما به لطف الهی؛ مقام معظم رهبری چند دهه است که به خوبی این مسئولیت را بر عهده گرفته‌اند و پیوسته به خصوص در ملاقات با گروه‌های مختلف جلوه‌ای جدید از شخصیت ایشان ظاهر می‌شود.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شعار سال افزود: در سالی که بحث مهار تورم و رشد تولید مطرح است، هر قدم که در این راستا برداشته شود، استقلال کشور بیشتر خواهد شد.

حسینی بوشهری خطاب به تولیدکنندگان ادامه داد: همه باید به نحوی شعار استقلال کشور را عملیاتی کنند و با وجود تمامی فراز و نشیب‌هایی که در دولت‌های مختلف وجود داشته است امروز دوره تولید است و فعالان این عرصه باید هر چه ابتکار، نوآوری و توان دارند به میدان بیاورند.

دستاوردهای خود را به بهترین شکل اطلاع رسانی کنید

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن تأکید بر لزوم تقویت اطلاع رسانی نسبت به دستاوردها و فعالیت‌ها خاطرنشان کرد: به خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و نیز تبلیغات زهرآگین دشمنان، تمامی اقدام ها و تلاش های مثبتی که انجام می‌شود، تحت الشعاع قرار می‌گیرد. بنابراین باید دستاوردهای خود را به بهترین شکل اطلاع رسانی کنید تا مردم نیز در جریان آن‌ها قرار گیرند.

وی خطاب به مسئولان تصریح کرد: باید نتیجه اقدام های دولت در سفره مردم احساس شود تا سایر تلاش ها و کارهای مثبت نیز دیده شود. اگر از این مساله غفلت شود، سایر خدمات و اقدامات خوب و مطلوب نیز به چشم نخواهند آمد.

وی آینده کشور را امیدوارکننده دانست و ابراز امیدواری کرد: در نتیجه افزایش تولید، وضعیت ارزش و اعتبار پول ملی، کسری بودجه و ذخایر ارزی بهبود پیدا کند.

حسینی بوشهری در پایان خطاب به مدیران شرکت آهن و فولاد ارفع گفت: مسئولیت‌های اجتماعی خود را جدی بگیرید و تلاش کنید تا خدماتی از قبیل آب و برق را برای مردمی که پیرامون مناطق فعالیت شما هستند، فراهم سازید. به خصوص آنکه وجود صنایع بزرگ، عوارضی را برای مردم آن مناطق به دنبال دارد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، مجتبی مهری‌نژاد گزارش مختصری از حیطه فعالیت‌های شرکت آهن و فولاد ارفع ارائه کرد.

انتهای پیام / 113 
 
https://qomnews.ir/vdcdsn0fxyt0zf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما