يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : 109177
منبع : ایسنا

کسب مدال طلای کاراته‌کای قم در مسابقات قهرمانی آسیا

قم نيوز : محمود نعمتی، نماینده کاراته استان قم در تیم ملی به عنوان قهرمانی بخش کومیته تیمی آسیا دست یافت و مدال طلا را بر گردن آویخت.
کسب مدال طلای کاراته‌کای قم در مسابقات قهرمانی آسیا
کسب مدال طلای کاراته‌کای قم در مسابقات قهرمانی آسیا
به گزارش قم نیوز نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته آسیا ۲۰۲۳ در شهر ملاکا کشور مالزی امروز یکشنبه (اول مرداد) در حالی به پایان رسید که محمود نعمتی، نماینده استان قم در این رقابت‌ها، به همراه تیم کومیته کاراته کشورمان با اقتدار قهرمان آسیا شد.

تیم‌ کومیته مردان در دور اول عربستان را شکست داد که در این دور محمود نعمتی، قهرمان جوان و جویای نام کاراته قم با نتیجه ۳ بر ۳ و در سنشو برابر حریفی از کشور عربستان به پیروزی رسید.

تیم‌ ایران در دور دوم نیز در برابر کشور عراق به پیروزی رسید که در این دور محمود نعمتی، کاراته‌کای شایسته قم با نتیجه ۹ بر ۰ حریفی از کشور عراق را شکست داد.

در دور سوم تیم‌ ملی کشورمان برابر تیم اردن به پیروزی رسید که در این دور هم نعمتی با نتیجه ۲ بر ۰ حریف خود را مغلوب کرد و با این برد تیم ملی کاراته کشورمان راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شد.

در فینال تیم کاراته کشورمان با اقتدار تیم قزاقستان را شکست داد و به قهرمانی در این مسابقات دست یافت که در این مرحله کاراته‌کای شایسته‌ی قم با برتری ۳ بر ۲ در برابر حریف خود، اولین طلای بزرگسالان آسیا را به نام خود ثبت کرد.

در روز اول مسابقات نیز امیر مهدی‌زاده دیگر نماینده کاراته استان قم در وزن ۶۷- کیلوگرم با سه پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورده بود.

نوزدهمین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی قاره کهن در شرایطی به پایان رسید که دلاور مردان و شیرزنان کاراته کشورمان با کسب ۱۲ نشان رنگارنگ عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قزاقستان با ۳نشان طلا، ۴نقره و ۴برنز عنوان قهرمانی را بدست آورد، ژاپن با ۳طلا، ۳نقره و ۲برنز نایب قهرمان شد.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdccmoqsm2bqxs8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما