يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : 109304
معاون شهردار قم :

۱۰هزار میلیاردریال قرارداد برای ۶۱پروژه عمرانی قم در امسال منعقد می شود

قم نيوز : عاون فنی و عمرانی شهرداری قم از انعقاد بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال برای ۶۱ پروژه عمرانی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون شهردار قم :۱۰هزار میلیاردریال قرارداد برای ۶۱پروژه عمرانی قم در امسال منعقد می شود.
معاون شهردار قم :۱۰هزار میلیاردریال قرارداد برای ۶۱پروژه عمرانی قم در امسال منعقد می شود.
به گزارش قم نیوز عباس حلوایی زاده اظهار داشت: امسال امیدواریم چندین پروژه شاخص که سال‌های است در شهر در حال اجرای بوده به سرانجام برسد.

وی در ادامه انعقاد قراردادهای جدید در سال ۱۴۰۲ را موردتوجه قرارداد و افزود: تاکنون در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۱ قرارداد در بخش‌های مختلف در معاونت فنی و عمرانی منعقدشده است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: از تعداد ۶۱ قرارداد، ۲۹ قرارداد در حوزه عمرانی بوده که برای اعتبار آن، بیش از ۷ هزار میلیارد ریال در بودجه سال برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: ۱۶ عنوان قرارداد خرید نیز امسال منعقدشده که درمجموع بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بودجه برای آن مشخص‌شده است.

حلوایی زاده، تعداد قراردادهای حوزه مشاوره را نیز موردتوجه قرارداد و بیان کرد: ۱۶ قرارداد مشاوره و مطالعه نیز در معاونت فنی و عمرانی منعقدشده که اعتبار آن بیش از ۵۹ میلیارد ریال است.

وی درمجموع کل اعتبار قراردادهای منعقدشده در سه حوزه عمران، خرید و مشاوره را عددی بالغ بر ۱۰ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و خاطرنشان کرد: بیشترین قراردادها با ۵۷ درصد فراوانی مربوط به احداث تقاطع، پل، تونل و خیابان است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: ۱۵ درصد قراردادها نیز مربوط به احداث ساختمان بوده و احداث پارکینگ ۱۲ درصد از قراردادها را به خود اختصاص داده است.

وی درصد قراردادهای مربوط به احداث بوستان و فضای سبز را ۶ درصد عنوان کرد و گفت: قراردادهای مربوط به احداث تأسیسات برقی و مکانیکی نیز ۶ درصد و قراردادهای مربوط به هدایت آب‌های سطحی با کمترین میزان ۴ درصد بوده است.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdce7o8zejh87xi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما