پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : 109461
مدیر عامل شرکت آبفای قم:

۱۱پروژه آبفای قم بااعتبار۵۲۰۰میلیاردریال افتتاح و کلنگ زنی می شود

قم نيوز : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۲۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال خبر داد.
مدیر عامل شرکت آبفای قم:۱۱پروژه آبفای قم بااعتبار۵۲۰۰میلیاردریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.
مدیر عامل شرکت آبفای قم:۱۱پروژه آبفای قم بااعتبار۵۲۰۰میلیاردریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.
به گزارش قم نیوز حسن بختیاری ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تشریح ۱۱ پروژه افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های آبفای قم اظهار داشت: کلنگ زنی خط انتقال فاضلاب پردیسان و رینگ شرقی قم به طول ۲۱ کیلومتر در هفته دولت صورت می‌پذیرد.

مدیر عامل شرکت آبفای قم بیان داشت: این پروژه به منظور دفع بهداشتی فاضلاب پردیسان و پروژه‌های طرح ملی مسکن با اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی افزود: کلنگ زنی مخزن ذخیره ۵۰۰ مترمکعبی و خط انتقال روستای رستگان از دیگر پروژه‌های هفته دولت امسال است.

بختیاری ابراز داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال تا پایان سال ۱۴۰۳ احداث شود.

وی گفت: احداث مخزن ذخیره روستای جریک آغاج و حفر یک حلقه چاه در جهت رفع مشکل کمبود آب در این روستا با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال به انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم افزود: یک حلقه چاه عمیق در قمرود حفر شده که برای رفع مشکل کم‌آبی این روستا مؤثر است و برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال هزینه شده و هم اکنون وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب چهار روستای طایقان، خلج آباد، جنداب و خدیجه خاتون صورت گرفته است.

بختیاری با بیان اینکه به منظور پایداری آب در شبکه از ابتدای امسال هزار و ۳۰۰ متر خط انتقال جدید برای این روستاها احداث شده است افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ متر از شبکه آب داخلی این روستاها با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اصلاح و بهسازی شد.

بختیاری گفت: خط انتقال چشمه کهندان و اصلاح خط انتقال روستای قشلاق البرز به طول هزار و ۷۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال اصلاح شد.

وی گفت: شبکه آبرسانی روستای قشلاق البرز نیز به طول هزار ۳۰۰ متر با اعتباری نزدیک به ۱۳ میلیارد ریال اصلاح و بازسازی شد.

وی ابراز داشت: یک حلقه چاه و احداث خط انتقال روستای طینوج با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال صورت پذیرفت که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها مشکل کمبود آب در این روستا به طور کامل برطرف شد.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdciq3azzt1au52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما