قم نيوز : شهردار قم در پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.
پیام شهردار قم به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
پیام شهردار قم به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
به گزارش قم نیوز متن پیام شهردار قم به مناسبت هفته دولت و روز کارمند به شرح زیر است:

گرامی باد سالروز شهادت دولتمردانی که معنای واقعی اخلاص و عبودیت حق را در عمل و اندیشه‌های خود برای خدمت به مردم تحقق بخشیدند و اسطوره‌ای شدند همیشه جاویدان و درخشان در سپهر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

خدمت به مردم و توفیق برای رفع مشکلات آنان از جمله افتخاراتی است که می‌تواند با الگو قرار گرفتن ویژگی‌های انسانی، اخلاقی و رفتاری شهیدان والامقام دولت در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را برای سرزمین عزیز ایران اسلامی ترسیم کند.

رشد و پویایی جامعه در سایه عمران و آبادانی نیازمند عزمی جزم و تلاشی همه‌جانبه است که کارگزاران نظام در هر جایگاه و مرتبه‌ای باید با ایمانی راسخ برای تحقق آن بکوشند و با طی طریق تعالی مرم را بهره‌مند از خدمات خود و دشمنان را مأیوس از نقشه‌ها و دسیسه‌های پَست برای زوال و شکست نظام گردانند.

در این مسیر همدلی، وحدت و انسجام در اجزاء مختلف نظام می‌بایست همواره نصب‌العینی در مقابل مسئولان و خدمتگزاران باشد تا حلاوت آن خدمات برای مردم امید و انگیزه به بار آورده و آحاد جامعه فارغ از اختلاف‌نظرها و مشکلات اجرایی، نتیجه تلاش‌ها و خدمات را در رشد و توسعه کشور احساس نمایند.

فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در دیار آسمانی متبرک به نور لایزال کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تبریک عرض نموده و توفیق برای ادامه این مسیر را برای ایشان از درگاه حضرت حق آرزومندم.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcjohevyuqeyxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما