جمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 109482

استاندارقم : برای جذب سرمایه‌گذار به قم برنامه داریم

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به فرصت‌های فراوانی که در این استان وجود دارد گفت: از همه این فرصت‌ها برای پیشرفت استان استفاده خواهیم کرد، برای همه کسانی که در اقصی نقاط ایران و جهان مایل به سرمایه‌گذاری در قم هستند در حال تدارک برنامه‌هایی هستیم، دستورهای مقدماتی را نیز دادیم.
استاندارقم : برای جذب سرمایه‌گذار به قم برنامه داریم.
استاندارقم : برای جذب سرمایه‌گذار به قم برنامه داریم.
به گزارش قم نیوز سید محمد آقامیری روز جمعه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی به شهرک‌ها و واحدهای صنعتی قم طی سخنانی رضایتمندی مردم را از اولویت‌های استان دانست و اظهار داشت: وجود با برکت حضرت معصومه‌(س)، مسجد جمکران، حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید و علما برای این استان یک فرصت است.

آقامیری خاطرنشان کرد: از همه این فرصت‌ها برای پیشرفت استان استفاده خواهیم کرد، همه کسانی که در اقصی نقاط ایران و جهان دوست دارند در قم سرمایه‌گذاری کنند، برنامه‌هایی را در استانداری تدارک می‌بینیم، دستورهای مقدماتی را نیز دادیم.

وی اظهار کرد: ما می‌خواهیم، سرمایه‌گذار وقتی وارد استان می‌شود، به هیچ وجه سراغ اداره‌ای نرود، در پیچ و خم بروکراسی‌های اداری قرار نگیرد و ما نایب آن باشیم برای گرفتن مجوزهایی که یک سرمایه‌گذاری واقعی نیاز دارد.

این مقام ارشد اجرایی در قم در بخشی سخنان با بیان این نکته که راه توسعه یافتگی یکصد ساله است گفت: کشورهای توسعه یافته دنیا، یک شبه توسعه یافته نشدند، ژاپن ۷۰ سال طول کشید تا توسعه یافته شد.

استاندار قم همچنین عملکرد دولتمردان جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: پس از گذشت ۴۰ سال، مشکل کمبود آب، برق و گاز را حتی در روستاها نیز نداریم.

وی با بیان اینکه اغلب روستاهای بالای ۲۰ خانوار ما دارای گاز، برق، آب لوله کشی اینترنت و تلفن هستند گفت: این پیشرفت‌ها از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده است.

استاندار قم همچنین تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران را یک نظام ناکارآمد جلوه بدهند، موضوع‌هایی مانند مرگ نوزادان و فلج اطفال که بر اساس استانداردهای جهانی به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی است را با دوران پیش از انقلاب مقایسه کنند.

وی افزود: نظام‌اسلامی که بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده، یک نظام بسیار کارآمده بوده است، البته مشکل‌هایی نیز داشته‌ایم.

استاندار قم مشکل‌های کشور را ناشی از تحریم‌هایی که از همان شروع انقلاب بر علیه دولت و به‌تدریج بر ضد مردم اعمال شد دانست و گفت: این تحریم‌ها بر علیه بیماران ما بوده، دارو را تحریم می‌کنند، که آن کسی که نیازمند دارو است، دسترسی نداشته باشد و یک نارضایتی ایجاد کنند.

آقامیری خاطرنشان کرد: به یاری خداوند و توان مهندسان و متخصصان داخلی امروز به جایی رسیده‌ایم که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند به قله نزدیک شده‌ایم.

استاندار قم فتح قله‌های پیشرفت را مستلزم داشتن برنامه دانست و افزود: برای توسعه‌یافتگی نیاز به بستر و زیرساخت‌های فراوانی داریم.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های گازرسانی به شهرک‌های صنعتی قم گفت: یکی از زیرساخت‌هایی که در حوزه تولید و توسعه صنعت قم می‌تواند کمک شایانی کند، همین طرح است.

در دومین روز هفته دولت طی آیینی با حضور امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری، طرح‌های گازرسانی به محورهای قم - تهران و قم - قاهان با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال همچنین تقویت فشار گاز شبکه شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمودآباد و گازرسانی به صنایع صنعتی، تجاری و عمده در محدوده اجرای طرح، با اعتبار هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcbw9b85rhbgap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما