قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم از جابه‌جایی دکل‌های فشار قوی برق در حریم مناطق مسکونی قم از مهرماه امسال خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم :دکل‌های فشار قوی برق در حریم مناطق مسکونی قم از مهرماه جابه جا می شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم :دکل‌های فشار قوی برق در حریم مناطق مسکونی قم از مهرماه جابه جا می شوند.
به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی شامگاه جمعه در جمع نمازگزاران مسجد دوطفلان مسلم با اشاره به انتقال خطوط برق از حریم خانه‌های مسکونی در قم اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که تعدادی از مردم قم با آن مواجه هستند، دکل‌های برق فشار قوی در داخل شهر است که برای حل این مشکل جلسات متعددی بین دستگاه‌های مختلف برگزار شده و جابجایی این دکل‌های برق از مصوبات سفر رئیس جمهور به قم بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم عنوان داشت: مقرر شد تا برق منطقه‌ای و شرکت توزیع برق استان قم در راستای جمع آوری و انتقال این دکل‌های برق برنامه ریزی لازم را به عمل آوردند و امید است از مهرماه سال جاری شاهد جابجایی این دکل‌ها باشیم.

وی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در استان قم بیان داشت: در هفته دولت امسال تعداد ۴۰۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان در بخش‌های مختلف عمرانی، بهداشت و سلامت، کشاورزی و صنعتی در استان قم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که امید است با بهره برداری از مجموع این طرح‌ها شاهد امکانات زیرساختی بهتری در استان قم باشیم.

معتمدی خطاب به اهالی منطقه ۲ قم اظهار داشت: ۹۵ طرح هفته دولت مربوط به منطقه ۲ و در حوزه‌های عمرانی و خدمات شهری است و بودجه امسال این منطقه نیز ۳ هزار میلیارد ریال است.

در ابتدای سخنرانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تعدادی از اهالی مشکلات منطقه را بازگو کردند و از معاون استاندار خواستند تا در زمینه ایجاد شبکه فاضلاب منطقه، افزایش خدمات شهری، ایجاد فضای سبز و موضوعات مربوط به اسناد زمین اقدامات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcg7y9quak9zt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما