شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : 109488
منبع : ایسنا
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی قم :

سالانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان توسط تامین‌اجتماعی قم پرداخت شد

قم نيوز : مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی قم تاکید کرد: سال گذشته سازمان تامین اجتماعی قم ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های درمانی بیمه شدگان را پرداخت کرده‌است که با احتساب حقوق مستمری و بیمه بیکاری این مبلغ به بالای ۶ هزار میلیارد تومان در استان قم می رسد.
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی قم :سالانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان توسط تامین‌اجتماعی قم پرداخت شد .
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی قم :سالانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان توسط تامین‌اجتماعی قم پرداخت شد .
به گزارش قم نیوز دکتر سید مهدی محصل ضمن بزرگداشت هفته دولت، با بیان اینکه خدمات در بخش مدیریت درمان سازمان  تامین اجتماعی در دو حوزه درمان مستقیم و غیرمستقیم تعریف می‌شود، عنوان کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی با یک بیمارستان ملکی برای خدمات درمانی بستری و سه پلی کلینیک بوعلی، کیلینیک ۲۲ بهمن و دکتر غرضی برای ارائه خدمات سرپایی در بخش مستقیم فعالیت‌ می‌کند.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی قم ادامه داد: در بخش درمان غیر مستقیم با خریداری خدمات درمانی از طریق انعقاد قرارداد با ۸۰۰ مرکز تشخیصی و درمانی به بیمه شدگان ارائه خدمت می‌کنیم.

محصل در حوزه درمان غیر مستقیم اجرای بیش از ۹۹ درصد طرح نسخه الکترونیک را از اقدامات شاخص مدیریت درمان تامین اجتماعی قم در دو سال گذشته معرفی کرد و گفت: سال ۱۴۰۰ میزان رشد نسخه الکترونیک ۶۰ درصد بوده اما در سال ۱۴۰۱ توانستیم این میزان را به بالای ۹۹ درصد برسانیم.

وی طرح حفاظت مالی از بیمه شدگان بالای ۶۵سال را مورد توجه قرار داد و گفت: این طرح به منظور پرداخت ۱۰۰ درصدی هزینه بستری بیماران بالای ۶۵ سال در مراکز دولتی و دانشگاهی است و در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۶۷۴ پرونده و بیش از ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جهت درمان این قشر پرداخت شده است.

 مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی قم ادامه داد: در خصوص بیماران سخت و صعب العلاج سال گذشته ۱۵۷ میلیارد تومان پرداخت کردیم.

وی افزود: از مهمترین اقدامات سال گذشته مدیریت درمان در حوزه درمان مستقیم؛ کسب درجه یک اعتبار بخشی بیمارستانی به عنوان مهم ترین شاخص وزارت بهداشت برای ارزیابی عملکرد بیمارستان‌های سطح کشور بوده است.

محصل تصریح کرد: سال گذشته رشد ۴۰ درصدی میزان اعمال جراحی را در بیمارستان امام رضا(ع) شاهد بودیم؛ و همچنین میزان اعمال جراحی بزرگ به بالای ۸۲ درصد رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم، تاکید کرد: سال گذشته دو میلیون ۴۲۰ هزار بار مراجعه در حوزه سرپایی و تقریبا ۱۱ هزار بستری در بیمارستان امام رضا(ع) داشتیم.

محصل بیان کرد: سال گذشته سازمان تامین اجتماعی قم ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های درمانی بیمه شدگان را پرداخت کرده‌است که با احتساب حقوق مستمری و بیمه بیکاری این مبلغ به بالای ۶ هزار میلیارد تومان در استان قم می رسد.

وی یکی از اهداف توسعه‌ای مدیریت درمان را احداث درمانگاه در ضلع شمالی بیمارستان امام رضا(ع) در فضایی بالغ بر ۳ هزار متر عنوان کرد و گفت: علاوه بر تامین اعتبار، نقشه فاز یک و فاز دو درمانگاه آماده شده است و هفته آینده مناقصه و تعیین پیمانکار را خواهیم داشت.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdch6wnz623nvkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما