يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 109504
منبع : ایسنا
تولیت حرم حضرت معصومه (س):

فهم درست مسائل شرعی برای مسئولان ضروری است

قم نيوز : تولیت حرم مطهر بانوی کرامت فهم درست خط اسلام و مسائل شرعی را برای مسئولان مهم دانست و گفت: خوب است که حرف همه طیف های فکری شنیده شود و فارغ از هیاهوی برخی جریانات آنچه که مطابق شرع و قانون است اجرا شود.
تولیت حرم حضرت معصومه (س):فهم درست مسائل شرعی برای مسئولان ضروری است.
تولیت حرم حضرت معصومه (س):فهم درست مسائل شرعی برای مسئولان ضروری است.
به گزارش قم نیوز آیت الله سعیدی در دیدار سیدمحمد آقامیری استاندار جدید قم که امروز ۵ شهریورماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد عهدنامه مالک اشتر را از نامه های مهم و راهبردی امیرالمؤمنین دانست و گفت: با وجود علم حضرت به اینکه مالک به مصر نمی رسد ولی این نامه مفصل را نوشتند تا معیارهای یک استاندار تراز اسلام را ترسیم کرده باشند.

 به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، سعیدی با اشاره به تفکیک قوا در عهدنامه مالک اشتر، گفت: فهم درست خط اسلام و شریعت و اجرایی کردن آن در جامعه یک مسأله مهم است که هر کسی از عهده آن بر نمی آید.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه برای ریز و درشت مسائل زندگی فردی و اجتماعی بشر در اسلام دستور داریم، افزود: فهم و اشراف بر دین و مسائل شرعی برای مسئولان نظام اسلامی خیلی اهمیت دارد و خوب است که حرف همه طیف های فکری شنیده شود و آنچه که مطابق شرع و قانون است اجرا شود.

وی با بیان اینکه برخی از افراد بلند حرف می زنند ولی تعدادشان اندک است، اضافه کرد: نباید فریب هیاهوی برخی از جریانات را خورد بلکه آنچه مطابق شرع و قانون است را انجام دهید و بدانید که خداوند یاری دهنده شما خواهد بود.

در ابتدای این دیدار سیدمحمد آقامیری با اشاره به اولویت های کاری استانداری قم، عنوان کرد: اولویت اول ما در حوزه سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی، دامداری و صنایع فرهنگی مذهبی با هدف اشتغال آفرینی و رشد تولید است.

استاندار قم تاکید کرد: دومین اولویت رسیدگی به وضعیت پروژه های ناتمام استان و اولویت سوم ایجاد یک فضای آرام و امیدوار کننده برای مردم است.

انتهای پیام / 113
 
https://qomnews.ir/vdcgzy9qtak9zn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما