چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : 109542
استاندار قم:

تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم دستگاه های اداری قم معطل شوند

قم نيوز : استاندار قم با تاکید بر اینکه حمایت از تولید می بایست اولویت مدیران باشد افزود: تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم دستگاه های اداری معطل شوند.
استاندار قم:تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم دستگاه های اداری قم معطل شوند.
استاندار قم:تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم دستگاه های اداری قم معطل شوند.
به گزارش قم نیوز سید محمد آقامیری در مراسم افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی استان قم اظهار داشت: یکی از موضوعات اساسی در کشور مسئله امنیت غذایی است و رهبر معظم انقلاب نیز در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تاکید دارند.

استاندار قم بیان داشت: با تقویت بخش تولید در محصولات کشاورزی و رسیدن به خودکفایی می‌توان امنیت غذایی را تأمین کرد که در این راستا می‌بایست از تولید کنندگان حمایت شود.

وی با بیان اینکه مدیران در راستای حمایت از تولید می‌بایست همه همت خود را به کار گیرند ابراز داشت: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم فرآیندهای اداری معطل شوند و امروز حل مشکلات بخش تولید باید در اولویت اقدامات باشد.

آقامیری ابراز داشت: دستگاه‌ها نباید با سرمایه گذار و تولیدکننده به گونه‌ای رفتار کنند که او برای حل مشکل خود به استانداری مراجعه کند که در این صورت نمره منفی برای مدیر آن دستگاه در نظر گرفته می‌شود و آن مدیر باید پاسخگو باشد.

وی با تأکید برای اینکه نباید فرصت خدمت را از دست داد بیان داشت: دوران خدمت به مردم کوتاه است و مسئولین باید از این فرصت برای رفع مشکلات با روحیه جهادی استفاده کنند.

استاندار قم ادامه داد: گروه‌های جهادی با پشتکار و روحیه بالای خود اقدامات خوبی را در استان رقم می‌زنند که از این عزیزان حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdci53azrt1auw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما