سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : 109588
منبع : ایسنا

ساعات کار ادارات استان قم به روال سابق بازگشت

قم نيوز : معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به پایان مدت تعیین شده برای تغییر ساعات کاری ادارات در تابستان، از بازگشت ساعات اداری به روال قبل خبرداد و گفت: همه ادارات از ساعت ۷ صبح آغاز به کار خواهند کرد.
ساعات کار ادارات استان قم به روال سابق بازگشت.
ساعات کار ادارات استان قم به روال سابق بازگشت.
به گزارش قم نیوز سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به تصویب نامه هیات وزیران و تغییر ساعت کاری ادارات در تابستان، برای مدیریت بهینه مصرف برق، گفت: ادارات از ۱۸ شهریورماه از ساعت ۷ صبح آغاز به کار خواهند کرد.

 به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، قریشی ادامه داد: کارکنان بانک‌ها نیز بر اساس همان مصوبه از ساعت ۷ صبح آغاز به کار خواهند نمود، البته شروع ارائه خدمات به مردم از ساعت ۷:۳۰ می‌باشد.

معاون استاندار قم افزود: با توجه به تاکیدات دولت در خصوص کارمندانی که فرزند دانش آموز دارند، به مدیران دستگاه ها توصیه شده است تا همراهی لازم را داشته و با شناورسازی ساعت کار آنان و همچنین استفاده از ظرفیت‌های قانونی و آیین نامه مربوطه در خصوص ساعت کار بانوان یا یکی از والدینی که فرزند زیر ۷ سال دارند یا مهد کودکی هستند، مساعدت لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdciv3azvt1auw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما