يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 109713

۱۷ طرح آموزشی در قم به بهره‌برداری رسید

قم نيوز : ۱۷‌طرح‌ آموزشی با ۱۷۵ کلاس درس و با زیربنای ۳۴ هزار و ۷۵۰ مترمربع، روز یکشنبه طی آیینی همزمان با بهره‌برداری از ۲ هزار پروژه آموزشی و پرورشی کشور با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور، در قم به بهره‌برداری رسید.
۱۷ طرح آموزشی در قم به بهره‌برداری رسید.
۱۷ طرح آموزشی در قم به بهره‌برداری رسید.
به گزارش قم نیوز استاندار قم در این آیین با اشاره به اهمیت موضوع آموزش و پرورش در تربیت نسل جدید، بیان کرد: فرهنگ باید محور فعالیت‌های جاری باشد و در این بین مدرسه مهمترین نهاد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

استاندار قم با اشاره به نقشه و توطئه‌های بلندمدت دشمنان علیه فرهنگ، دین و نظام تربیتی کشور، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی لازم است تا با اقدام و برنامه متقابل و بازدارنده مانع از تاثیرگذاری اهداف شوم دشمنان شد.

آقامیری با تاکید بر اهمیت شناخت و شکوفایی استعداد دانش آموزان، ابراز داشت: ثروت و سرمایه اصلی کشور نیروی انسانی و نسل جوان هستند که می توانند جامعه را از گردنه‌های مختلف به سلامت عبور دهند.

استاندار قم‌ با تاکید بر اینکه دشمنی دشمنان به خصوص در مباحث فرهنگی، تمامی ندارد، اضافه کرد: دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند و باید در کنار خانواده، زمینه تربیت سالم و صحیح در مدارس نیز بنحو شایسته ای انجام شود.

وی با بیان اینکه مادر مهمترین نقش را در تربیت فرزند دارد، گفت: باید نظام تربیتی در مدارس، مساجد و خانواده در یک محور و راستا انجام بگیرد.

آقامیری همچنین با تاکید بر رسیدگی به مطالبات به حق معلمان، یادآور شد: آموزش و پرورش از فرصت طرح نهضت ملی مسکن برای خانه دار کردن فرهنگیان فاقد مسکن استفاده حداکثری کند.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdciz3azpt1auy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما