پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : 109768
نماینده مردم قم در مجلس:

طرح‌های توسعه‌ای در استان قم با نگاه به ظرفیت‌ تامین آب باشد

قم نيوز : ماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است اجرای طرح‌های توسعه‌ای در استان با نگاه به ظرفیت‌های موجود برای تامین آب مورد نیاز دنبال شود، تا شاهد به وجود آمدن مشکلات بعدی نباشیم.
نماینده مردم قم در مجلس:طرح‌های توسعه‌ای در استان قم با نگاه به ظرفیت‌ تامین آب باشد.
نماینده مردم قم در مجلس:طرح‌های توسعه‌ای در استان قم با نگاه به ظرفیت‌ تامین آب باشد.
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری روز پنجشنبه درجلسه شورای برنامه‌ریزی استان در سالن کرامت استانداری قم بیان داشت: در تامین منابع آبی مورد نیاز قم محدودیت وجود دارد و بر همین اساس ما باید بیشترین بهره‌وری را با مدیریت مصرف در این بخش داشته باشیم.

وی افزود: شرایط اقلیمی قم و کاهش نزولات آسمانی طی سال‌های اخیر در کنار پایین رفتن سطح چاه‌های آب و کم شدن کیفیت آن، از جمله عواملی به‌شمار می‌آید که موجب کم شدن منابع تامین آب در داخل استان شده‌است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر موضوع انتقال بین استانی آب، مساله‌ای ملی است و مباحث خاص خود را دارد، بنابراین در هرگونه تصمیم‌گیری برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در استان باید به موضوع تامین آب و عوامل محدود کننده آن توجه کافی را داشت.

گفتنی‌است در جلسه شورای برنامه‌ریزی قم با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی پیرامون مباحث مرتبط با توسعه استان در بخش‌های مختلف بحث و تبادل نظر شد و در پایان نیز از مسئولان دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdciq3azvt1auy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما