سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 11002
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

جشنواره رسانه‌های دیجیتال قرآنی به 10 زبان فراخوان شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات به 10 زبان مختلف دنیا فراخوان شده است.
جشنواره رسانه‌های دیجیتال قرآنی به 10 زبان فراخوان شد
به گزارش قم نیوز به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات، سید رسول موسوی نژادیان گفت: امسال تعداد زبان‌هایی که برای تولید نرم افزار فراخوان شده افزایش یافته است تا شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی بتوانند تولیدات خود را به زبان‌های مختلف ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره از سلسله جشنواره‌های منظومه آیات است و در استان‌های مختلف در موضوع خاصی برگزار می‌شود.

به گفته وی جشنواره رسانه‌های دیجیتال قرآنی تنها جشنواره از این مجموعه است که در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: این جشنواره در سه بخش بازی‌های رایانه‌ای، نرم افزارهای قرآنی و نرم افزارهای موبایل برگزار خواهد شد.

موسوی نژادیان گفت: با توجه به دستاوردهای خوب این جشنواره در دوره قبل، امسال با افزایش تعداد زبان‌ها بستر حضور بیشتر فعالان این عرصه به جشنواره فراهم شده است.

وی یادآور شد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار تولیدی خود را از پنج سال گذشته تاکنون برای حضور در جشنواره ارائه کنند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش جشنواره و نمایشگاهی برگزار می‌شود که بخش جشنواره آن ۱۰ بهمن ماه امسال و بخش نمایشگاهی آن در اردیبهشت ماه سال آینده در استان قم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های فرهنگی و هنری در ایام بهمن و دهه مبارک فجر افزود: نمایشگاه این جشنواره برای توجه بیشتر مردم و مسئولان به اردیبهشت موکول شده است ولی برگزیدگان در بخش جشنواره‌ای بهمن ماه امسال معرفی و تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdxz0f.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما