قم نيوز : آیت الله سید محمد سعیدی گفت: مردم و ارتش یمن سال‌هاست که تجربه دارند و از مقابله با ظالم هرگز ناتوان نمی‌شوند این‌ها بعد از دوران سخت مجهز به سلاح‌ها و موشک‌هایی هستند که می‌تواند به پایگاه‌های آمریکا برسد.
آیت الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم.
آیت الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم.
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم با تاکید بر نقش تقوا در ارتقای جایگاه دنیایی و اخروی انسان اظهار کرد: فرصت دنیا کوتاه است و در‌ یک چشم بهم‌زدن عمر ما به پایان خواهد رسید اما همه آنچه که برای ما می‌ماند‌ اعمال نیک و صالح است.

وی‌ با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مسعود علیمحمدی به دست تروریست‌هاست، گفت: دشمنان این مرز و بوم از روی ناتوانی ترور می‌کنند و خوب می‌دانند که در میدان نظامی کاری از دست آنان برنمی‌آید.

وی‌ با اشاره به مناسب‌های هفته پیش‌رو، از ۲۵ دی‌ماه سالروز شهادت امام هادی(ع) یاد کرد و گفت: ایشان فعالیت بسیاری برای حفظ شیعه انجام دادند و معرفی ایشان رسالتی مهم بر دوش علما و روحانیون است.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، مشارکت عمومی در تصمیم‌های مهم را عاملی برای تغییر در جهت توسعه و پیشرفت دانست و گفت: اگر جامعه‌ای از این مشارکت عمومی بی‌نصیب باشد می‌تواند دستخوش دخالت‌های کشورهای خارجی شود.

وی افزود: در نگاه رهبر انقلاب خیمه نظام اسلامی بدون خواست مردم برپا نمی‌شود و این نگاه برخواسته از نگاه پیامبر اسلام (ص) است و یکی از عرصه‌های تاثیرگذار حضور مردم انتخابات است و ما هر یک سال و چند ماه برگزاری یک انتخابات ملی را داشته‌ایم و ما کشوری هستیم که بعد از انقلاب بلافاصله انتخابات را برقرار کردیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال ایجاد گسست میان مردم و صندوق رای هستند، اظهار کرد: مردم با حضور خود پای صندوق رای و پاسخ دادن به خون شهدا دشمن را ناامید خواهند کرد و با مجلسی انقلابی و وفادار به راه و اندیشه امامین انقلاب مشت محکمی بر دهان دشمنانی که در کمین مردم نشسته‌اند خواهند کوبید.

امام جمعه قم گفت: بامداد امروز آمریکا و انگلیس با حمایت برخی کشورها به برخی از نقاط یمن حمله کردند و نیروهای یمنی هم صبح گفتند که به هرگونه حمله، پاسخ قاطع‌تر خواهند داد.

وی افزود: مردم و ارتش یمن سال‌هاست که تجربه دارند و از مقابله با ظالم هرگز ناتوان نمی‌شوند این‌ها بعد از دوران سخت مجهز به سلاح‌ها و موشک‌هایی هستند که می‌تواند به پایگاه‌های آمریکا برسد.

سعیدی گفت: مردم ایران هم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس خود، حمله به یمن را محکوم کرده و در کنار مظلومان مقابل ظالمان خواهند ایستاد.
https://qomnews.ir/vdcdsz0ffyt0fz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما