پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : 110146
منبع : ایسنا

تاکید استاندار قم بر لزوم اتمام پروژه ساخت ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به پروژه نیمه کاره ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان،‌ بر ضرورت هرچه سریع‌تر تکمیل این ورزشگاه تاکید کرد.
تاکید استاندار قم بر لزوم اتمام پروژه ساخت ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان
تاکید استاندار قم بر لزوم اتمام پروژه ساخت ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان
به گزارش قم نیوز،سید محمد آقامیری امروز، ۱۱ بهمن‌ماه در جلسه پیگیری مسائل و مشکلات منطقه پردیسان قم با اشاره به پروژه نیمه کاره ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان،‌ بر ضرورت تسریع تر تکمیل این ورزشگاه، تاکید کرد و گفت: با توجه به قول حمایتی وزیر ورزش باید این طرح با پیگیری هرچه بیشتر به اتمام برسد. 

 به نقل از روابط عمومی استانداری قم، وی گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در پردیسان انجام شود، اعطای سند واحدهای مسکونی این منطقه است؛ تعیین تکلیف سند ملک امتیازات بسیاری برای مالکان دارد لذا باید این روند تسریع شود. 

استاندار قم یادآور شد:‌ در این جلسه مصوب شده است که شرکت تعاونی‌هایی که تعیین تکلیف واحدهای فروخته شده در پردیسان را تا پایان سال انجام ندهند، از ابتدای سال آینده کلیه خدمات بانکی آن‌ها قفل شود. 

وی اظهار کرد: در صورت عدم ثبت نام و عدم تعیین تکلیف تعاونی‌ها نسبت به دریافت پایان کار کلیه خدمات بانکی کلیه اعضای هیئت مدیره تعاونی و هیئت تصفیه از ابتدای تاسیس تاکنون بسته خواهد شد؛ این مهلت آخرین مهلت و غیر قابل تمدید است، مگر با تصویب در شورای تامین مسکن استان. 

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ ساخت کتابخانه در پردیسان در اولویت است و باید به سرعت عملیاتی شود. این کتابخانه با توجه به اولویت جدی بخش فرهنگی در شهر و استان باید تا پایان سال آینده احداث گردد. 

 وی با اشاره به اجرای طرح ساخت مجتمع‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان و آقایان در پردیسان گفت: باید مراکزی ایجاد شود که بانوان بتوانند با راحتی تمام به ورزش و تفریح  بپردازند. 

وی در ادامه بیان کرد: یکی از مهمترین طرح‌هایی که در این منطقه باید تا ۶ ماه آینده انجام شود آسفالت همه شوارع و پیاده روهای پردیسان است که باید با هماهنگی با شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی انجام شود.  

استاندار قم در ادامه با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان در پردیسان گفت: وضعیت بیمارستان خصوصی این منطقه و همچنین افزایش ظرفیت اورژانس و درمانگاه و مراکز سلامت باید هرچه زودتر بهبود یابد؛ در این عرصه همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا مشکلات این بخش حل شود. 

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف ساخت مصلای پردیسان نیز از مصوبات مهم این نشست بود که انشاالله با همکاری نهادهای زیربط با سرعت این پروژه به مرحله اجرا برسد. 

آقامیری گفت: مصوبات این نشست از مهمترین دغدغه‌های سال‌های گذشته مردم این منطقه است، این موارد جزء وظایفی است که برای تسهیل در زندگی مردم ارائه می‌شود؛ مدیران پس از برگزاری این جلسه باید به دنبال اجرای تک تک این مصوبات باشند.  

استاندار قم تصریح کرد: مهمترین مولفه ارزیابی مدیران، اجرای این مصوبات است؛ همیشه به مردم بدهکار هستیم و باید هر روز این مسأله را با خود مرور کنیم؛ در دوره ریاست جمهوری آیت الله رییسی باید طرح‌های بزرگ در استان قم به نتیجه برسد.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcaywn6i49n661.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما