سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : 110271
منبع : ایسنا

آماده‌باش کامل تیم‌های نظارت و اجرایی فضای سبز قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: از بامداد روز گذشته با توجه به بارش‌های سنگین برف کلیه عوامل فضای سبز سازمان، مناطق و کارگران پیمان‌های نگهداری در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.
بارش برف در استان قم
بارش برف در استان قم
به گزارش قم نیوز،پیام جوادیان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش باران، برف و کاهش دما از سوی اداره کل هواشناسی استان گفت: بر اساس داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی، سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان شده و بارش‌های برف و باران ناشی از این سامانه همچنان ادامه دارد که کلیه عوامل در پیمان‌های نگهداری از دو شب گذشته با حضور در عرصه‌های فضای سبز اقدام به برف تکانی و نظافت معابر بوستان‌های پرتردد شهر کردند.

 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه باتوجه‌به حجم بالای نزولات آسمانی عملیات برف تکانی امروز هم ادامه دارد، اظهار کرد: امشب و فردا نیز این عملیات در بازه‌های زمانی مشخص بسته به میزان بارش صورت می‌گیرد و این عملیات تا پایان زمان بارش‌ها به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

شهروندان از پارک خودروها و تردد در مجاورت درختان بلندخودداری کنند

 به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وی ضرورت رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان را مطرح کرد و گفت: از شهروندان تقاضا می‌کنیم اکیداً از تردد غیرضروری در معابر علی‌الخصوص معابر دارای شیب زیاد خودداری کنند. همچنین از پارک کردن خودروها در کنار خیابان‌های کم‌عرض و معابر اصلی منتهی به محدوده‌های تفرجگاهی شهری و مسدود کردن مسیر خودروها به‌ویژه خودروهای امدادی و خدماتی خودداری کنند.

جوادیان در پایان به حجم بالای بارش‌های اشاره و اظهار کرد: با توجه‌ به حجم زیاد بارش برف توصیه می‌شود از پارک کردن خودروها و تردد عابران در مجاورت درختان بلند و شکننده مانند اکالیپتوس و زیتون‌ تلخ خودداری کنند، همچنین در صورت استفاده از فضای پارک‌ها و بوستان‌ها حفظ فاصله ایمن از درختان مذکور را به همه شهروندان توصیه می‌کنیم.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcjayevvuqev8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما