جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : 110323
منبع : قم نیوز
سرپرست دانشگاه پیام نور قم خبر داد:

۵۱ هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت وارد دانشگاه پیام نور شدند

قم نيوز : سرپرست دانشگاه پیام نور استان قم از اقبال عمومی مردمی و انتخاب دانشگاه پیام نور توسط ۵١ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت برای ادامه تحصیل خبر داد.
رییس دانشگاه پیام نور قم
رییس دانشگاه پیام نور قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان قم، دانشگاه پیام نور هر سال از طریق ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان، در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اکبر زاده سرپرست دانشگاه پیام نور قم با اشاره به این موضوع اظهار کرد: تداوم استقبال مردمی از بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور رشد ۱۸ درصدی داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در بهمن ماه ۱۴۰۲ را نسبت به سال گذشته به همراه داشته که این استقبال به دلایل گستره جغرافیایی مراکز و واحدها، شیوه های متنوع و به روز آموزشی، پایین ترین شهریه دانشجویی، انتخاب دلخواه محل تحصیل و سایر موارد اولویت دار خانواده‌ها بوده است.
 
اکبرزاده با اشاره به راه‌اندازی اردوگاه فرهنگی تربیتی پیام نور واحد کهک در سطح کشور در سال ۱۴۰۲ افزود: ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از بیست و ششم اسفندماه لغایت 14 فروردین سال آینده در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.
https://qomnews.ir/vdchivnzx23nzxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما