يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : 110326
منبع : ایسنا

آماده‌سازی ۷ بوستان برای اسکان مسافران نوروزی در قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان‌های هاشمی، مهدی(عج)، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نیاز و غدیر همزمان با ایام نوروز برای اسکان مسافران و زائران در نظر گرفته‌شده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان
    به گزارش قم نیوز،پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به هماهنگی با کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر استان همزمان با ایام نوروز، اظهار کرد: بوستان‌های هاشمی، مهدی(عج)، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نیاز و غدیر همزمان با ایام نوروز برای اسکان مسافران و زائران در نظر گرفته‌شده است.

وی ظرفیت ۴ هزار و ۷۰ تخته چادر مسافرتی در این بوستان‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: این ظرفیت استاندارد بوده و امکان نصب چادرهای مسافرتی بیشتر از این ظرفیت نیز وجود دارد، همچنین با توجه به پیش‌بینی برودت هوا و بارش نزولات آسمانی، مراکز مسقفی نیز برای اسکان مسافران و زائران پیش‌بینی‌شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: بازدیدهای مستمری از مراکز اسکان در بوستان‌ها و کمپینگ ها انجام‌شده و آمادگی این بوستان‌ها تا امروز به بیش از ۹۰ درصد رسیده است و نواقص سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و... رفع شده است.

وی از ترمیم و بازسازی باغچه‌های سطح شهر بعد از بارش سنگین برف خبر داد و گفت: بسیاری از زمین‌های ورزشی و ادوات حرکات درمانی نیز تعمیرات و بهسازی شده است.

مدیرعامل سازمان سیما با اشاره به آماده‌باش کلیه باغبانان و نیروهای ستادی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در ایام نوروز، مطرح کرد: ۶۰ المان نوروزی و ۶۰ المان ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای هفته جاری در سطح مناطق هشتگانه نصب می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جوادیان از نصب و راه‌اندازی لیزر به‌صورت نوشتاری در بوستان خضرنبی(ع) به‌زودی خبر داد و افزود: ۳۰ تونل نوری جدید نیز به‌زودی در سطح شهر نصب می‌شود.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcauwn6i49n6e1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما