يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 110350
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم:

بازرسی از ۱۹۵ واحد صنفی طی پنج روز اول تعطیلات نوروز ۱۴۰۳

قم نيوز : مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: از ۲۸ اسفند سال گذشته تا روز جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳، در مجموع ۱۹۵ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته اند.
تعزیرات حکومتی استان قم
تعزیرات حکومتی استان قم
به گزارش قم نیوز، تقی حسام در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: این سازمان در راستای اجرای ماموریت ذاتی خود و نظارت بر بازار شب عید، از آغاز ایام تعطیلات نوروز بازرسی از واحدهای صنفی را به صورت مرتب در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس، اکیپ های بازرسی این سازمان از روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا روز جمعه سوم فروردین ۱۴۰۳ اقدام به نظارت و بازرسی از ۱۹۵ واحد صنفی نموده اند.

حسام عنوان کرد: از مجموع بازرسی های فوق، ۸۸ واحد دارای تخلف عدم نصب قیمت، گرانفروشی و … بودند که برای ۷۵ مورد از آنها پرونده تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: پنج واحد صنفی نیز با حکم قضایی پلمپ شد و در محل واحدهای مذکور نیز پلاکارد تخلف نصب گردید.

وی با اشاره به میزان جریمه نقدی برای واحدهای متخلف عنوان کرد: واحدهای فوق در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۵۲ میلیون و ۲۲۲ هزار و پانصد ریال معادل حدود ۱۴۵ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

حسام تاکید کرد: مرحله دوم بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی استان قم از اول فروردین آغاز شده و تا ۲۱ فروردین ادامه دارد.

وی با اشاره به راه های ارتباطی با سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شماره های ۱۲۴ و ۱۳۵ همواره پاسخگوی شهروندان و مسافران نوروزی در مورد تخلفات احتمالی واحدهای صنفی می باشد.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdchmvnzv23nzxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما