شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : 110406
منبع : ایسنا

قم گرمتر می‌شود

قم نيوز : کارشناس هواشناسی قم با اشاره به روند افزایشی دمای هوا تا پایان هفته جاری، اضافه کرد: حداکثر دمای هوای برای امروز ۲۵ درجه ‌سانتی‌گراد است و تا پایان هفته به حدود ۳۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.
هوای آفتابی قم
هوای آفتابی قم
به گزارش قم نیوز،محمدرضا قاضی در رابطه با وضعیت جوی قم در هفته جاری، اظهار کرد: امروز آسمان قم صاف در برخی ساعات همراه با وزش ملایم باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی قم تاکید کرد: عمده‌ترین پدیده جوی برای روزهای میانی هفته جاری افزایش ابر است و برای روز سه‌شنبه احتمال رگبارهای بسیار پراکنده در استان قم پیش‌بینی می‌شود.

قاضی افزود: وزش باد در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تا حدودی افزایش پیدا می‌کند اما این وزش شدید نخواهد بود.

وی با اشاره به روند افزایشی دمای هوا تا پایان هفته جاری، اضافه کرد: حداکثر دمای هوای برای امروز ۲۵ درجه ‌سانتی‌گراد است و تا پایان هفته به حدود ۳۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

قاضی اظهار کرد: حداقل دمای هوای امروز ۱۰ درجه سانتی‌گراد است که با توجه به روند افزایشی دما تا پایان هفته به حدود ۱۳ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی قم یادآور شد: روز گذشته سرعت وزش باد در منطقه کوشک نصرت ۹۴ کیلومتر بر ساعت، در قم بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و در منطقه کوه سفید حدود ۸۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcjyyevmuqevxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما