يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 110496
استاندار قم:

ستاد انتخابات ریاست جمهوری در قم تشکیل می‌شود

قم نيوز : استاندار قم از تشکیل ستاد انتخابات ریاست جمهوری در این استان و صدور حکم افراد ستاد خبر داد.
سید محمد آقامیری،استاندار قم
سید محمد آقامیری،استاندار قم
به گزارش قم نیوز، سید محمد آقامیری ظهر یکشنبه در جمع ائمه جمعه استان قم بیان کرد: شهادت رییس جمهور و سایر شهدای خدمت را تسلیت می گوییم و از حضور مردم قم و استانهای مختلف کشور در تشییع تاریخی و حماسی ازشهدای خدمت قدردانی می کنیم.

استاندار قم گفت: رهبر معظم انقلاب پس از سانحه هوایی برای رییس جمهور و همراهان وی تاکید کردند که نباید در امور اجرایی کشور و خدمت به مردم اختلالی پدید آید که این امر در استان قم نیز به صورت جدی دنبال می شود.

آقامیری با بیان اینکه سفر به بخش های مختلف استان را در دستور برنامه داریم افزود: در این سفرها با برپایی دیدار ملاقاتی مردمی، مصوباتی نیز برای رفع مشکلات روستاها و بخش های مختلف استان قم خواهیم داشت.

یکی از موضوعات اساسی و دارای اولویت کشور بحث معیشت است

وی بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی و دارای اولویت کشور بحث معیشت است که تلاش می شود تا نگرانی ها در این حوزه به حداقل ممکن کاهش یابد.

استاندار قم با اشاره به برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری در پی شهادت رییس جمهور شهید گفت: استان قم از جمله اولین استانها بوده که ستاد انتخابات را تشکیل داده و احکام افراد صادر و جلسات مرتبط در حال برگزاری است.

آقامیری با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در انتخابات مختلف بوده است افزود: امیدواریم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای باشیم.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdci3uazqt1az52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما