شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 11298
وفایی:

با تمام توان برای غلبه بر گیتی پسند بازی می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: در جدال قهرمانی با گیتی پسند اصفهان با تمام توان خود برای کسب سه امتیاز و غلبه بر حریف بازی می‌کنیم.
با تمام توان برای غلبه بر گیتی پسند بازی می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، علیرضا وفایی گفت: ما بعد از کسب پیروزی برابر تیم شهرداری ساوه روحیه خوبی داریم و می‌خواهیم پانزدهمین برد این فصل لیگ برتر فوتسال را در جدال هفته نوزدهم با گیتی پسند اصفهان به دست بیاوریم.

وی با اشاره به پیروزی صبای قم برابر شهرداری ساوه در هفته هجدهم لیگ برتر ادامه داد: بازیکنان صبا در این دیدار مطابق خواسته‌های کادر فنی تیم بازی کردند و در هر لحظه از مسابقه آنچه که از آنها خواسته شد را در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند.

ملی پوش تیم فوتسال صبای قم یادآور شد: بازی بعدی ما در مقابل تیم گیتی پسند اصفهان است که باید برای انجام این مسابقه که روز جمعه ششم بهمن ماه برگزار می‌شود به خارج از خانه رفته و خود را برای جدالی سخت و نفس‌گیر با حریف مدعی آماده کنیم.

وی با اشاره به یک روز استراحت داده شده توسط کادر فنی به بازیکنان صبا افزود: تمرینات تیم فوتسال صبای قم بعد از بازی خانگی با تیم شهرداری ساوه از امروز آغاز خواهد شد و صبای قم تمرینات خود را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌کند.

وفایی که هم اکنون یکی از سه گلزن برتر صبای قم به شمار می‌رود اضافه کرد: تیم ما مطمئناً در دیدار خارج از خانه برابر تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان همانند این بازی با انگیزه به میدان می‌رود و قطعاً کسب هر سه امتیاز دور از دسترس نخواهد بود.

وی ابراز داشت: ما از آغاز لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور قدم در مسیری گذاشته‌ایم که می‌خواهیم پایان آن به قهرمانی و کسب مجوز حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ختم شود، بنابراین برابر هر تیمی حتی گیتی پسند اصفهان با تمام وجودمان بازی می‌کنیم.

امسال در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ۱۳ تیم بازی‌های رفت و برگشت را برگزار می‌کنند و در پایان تیم قهرمان به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در کشور ژاپن و به میزبانی شهر ناگویا این کشور برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaaun6.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما