پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 11427

پیروزی صبای قم مقابل صنعت نفت آبادان

قم نيوز : قم نیوز: دیدار تیم های صبای قم و صنعت نفت آبادان از چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی صبای قم مقابل صنعت نفت آبادان و هت تریک ایمان رزاقی راد مهاجم صبا همراه بود.
پیروزی صبای قم مقابل صنعت نفت آبادان
به گزارش قم نیوز، در این دیدار که از ساعت ۱۵ و ۳۰ روز پنج شنبه در استادیوم یادگار امام (ره) قم برگزار شد تیم صبای قم با نتیجه سه بر دو بر صنعت نفت غلبه کرد.

نیمه اول این دیدار با برتری مطلق صبا و حفظ توپ بازیکنان این تیم همراه بود.

در دقیقه ۲۵ پس از ارسال بلند توپ توسط سهراب بختیاری زاده به داخل محوطه جریمه ، مدافعان نفت در دفع توپ اشتباه کردند و ضربه ایمان رزاقی راد تیم صبا را به گل اول خود رساند.

در نیمه دوم این دیدار ایمان رزاقی راد که برای اولین بار در این فصل در ترکیب ثابت صبا قرار گرفته بود دو گل دیگر نیز برای تیمش به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۷ فرار زیبای ایمان رزاقی راد از کمند مدافعان با جا گذاشتن مدافع مستقیم توسط این بازیکن پس از یک شوت سنگین صبای قم توانست دروازه صنعت نفت را برای دومین بار باز کند.

در دقیقه ۵۶ نیز پاس قطری و حساب شده مهدی مومنی پشت محوطه شش قدم به ایمان رزاقی راد رسید و این بازیکن موفق شد گل سوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

اولین گل خورده شده صنعت نفت در دقیقه ۶۱ جواب داده شد و سانتر از جناح راست روح الله عرب با ضربه سر حساب شده مهدی دغاغله به گل تبدیل شد.

این تیم در دقیقه ۸۴ گل دوم را نیز با شوت زیبای رضا خالقی فر به ثمر رساند.

این دیدار را احمد صالحی با کمک های رحیم شاهین و علیرضا کناری سوت زد و در آن والری الکسانیان و سیامک کوهنورد از صنعت نفت آبادان کارت زرد گرفتند.

در این دیدار مهرداد طهماسبی،سهراب بختیاری زاده،مسعود حق جو،رامین رضائیان،سعید لطفی،ابوالفضل ابراهیمی،اکبر صادقی،میلاد نوری،فرید کریمی( از دقیقه ۸۹ مجتبی مبینی پور)،مهدی مومنی( از دقیقه ۷۰ میثم خسروی) و ایمان رزاقی راد( از دقیقه ۷۶ میلاد سلیمان فلاح)برای صبای قم میدان رفتند.

در تیم صنعت نفت آبادان نیز حبیب دهقانی، حسین بغلانی( از دقیقه ۲۸ محمد ذبیر نیک نفس)،والری الکسانیان،عباس مرداسی ،نبی الله باقری ها،سیامک کوهنورد،حامد سرلک( از دقیقه ۷۴ بهنام برزای)،رسول نوید کیا،رضا خالقی فر،هادی رمضانی( از دقیقه ۴۵ مهدی دغاغله) و روح الله عرب به میدان رفتند.

نوذر رودنیل به عنوان نماینده فدراسیون و سعید بطحایی به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور یافته بودند.

از این دیدار نزدیک به ۳۰۰ نفر تماشاگر دیدن کردند.

انتهای پیام/۱۱۶/

صبای قم هفته آینده میزبان تراکتور سازی تبریز خواهد بود و نفت آبادان نیز در خانه با گهر دورود مصاف خواهد کرد.
https://qomnews.ir/vdcefe8z.jh8zwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما