جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 11506
با حضور بیش از 200 داوطلب،

آزمون استخدامی بانک توسعه تعاون در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: آزمون استخدامی بانک توسعه تعاون، صبح امروز، جمعه، با حضور بیش از 200 داوطلب زن و مرد در قم برگزار شد.
آزمون استخدامی بانک توسعه تعاون در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، آزمون استخدام بانک توسعه تعاون، همزمان با 30 استان دیگر کشور، صبح امروز، جمعه، در قم برگزار شد.

آیت اله حیدری، رییس بانک توسعه تعاون استان قم در گفتگو با خبرنگاران، با تاکید بر بخش تعاون به عنوان یکی از ارکان اقتصاد کشور، در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: بانک توسعه تعاون یک بانک کاملا دولتی است که در سال 1388 به جهت حمایت از بخش تعاون کشور که یکی از ارکان اقتصاد جمهوری اسلامی است، شکل گرفته است.

وی افزود: لازمه حمایت از این سه بخش، وجود بانکی برای حمایت از بخش تعاون بوده است و بانک توسعه تعاون، هم اکنون در جایگاه حمایت از یکی از ارکان مهم اقتصاد کشور فعالیت می کند.

حیدری درباره آزمون امروز نیز گفت: در سفرهای استانی دولت در سراسر کشور، به جهت حمایت از بخش تعاونی، مصوبات تاسیس صندوق تعاون صورت می گرفت اما به علت مشکلات منابع انسانی، این مصوبات به مرحله عمل نمی رسیدند که با مصوبه معاونت برنامه ریزی رییس جمهوری، امکان استخدام نیروی جدید فراهم شد.

وی افزود: امروز 1100 نفر در کل کشور، در 31 مرکز استان آزمون می دهند، و از میان پذیرفته‌شدگان، سه برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت شده و تا پایان سال 1391 یعنی کمتر از یک ماه دیگر، پذیرفته شدگان نهایی، مشغول به کار خواهند شد و این به عنوان یک رکورد جدید برای اعلام نتایج و به کارگیری نیروهاست.

شایان ذکر است با استخدام برگزیدگان این آزمون، نیروی انسانی لازم برای راه اندازی شعب بانک تعاون در بخش های جعفریه، خلجستان و کهک فراهم شده و زمینه برای اعطلای تسهیلات ارزان قیمت به همه مردم، بیش از پیش فراهم خواهد آمد.

انتهای پیام /105/
 
https://qomnews.ir/vdccepqs.2bqsx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

همکار
با سلام الان حدود 4 ماه است از آزمون گذشته ولی هنوز به کارگیری نشدیم...