دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 11653
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم خبر داد

عرضه غذای سنتی عشایر قم در نمایشگاه بین‌المللی تهران

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: عشایر استان قم با پخت و عرضه نان و غذاهای محلی در جشنواره ملی صدای عشایر از بازدیدکنندگان استقبال می‌کنند.
عرضه غذای سنتی عشایر قم در نمایشگاه بین‌المللی تهران
به گزارش قم نیوز، علیرضا ارجمندی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی صدای عشایر در تهران گفت: عشایر استان قم در این نمایشگاه با برپا کردن سیاه چادر، پخت و عرضه نان و غذاهای متنوع محلی و دم‌نوش‌های گیاهی بازدیدکنندگان را با شیوه زندگی و آداب و رسوم خود آشنا می‌کنند.

وی افزود: بازدیدکنندگان در کنار سیاه چادر عشایر استان قم علاوه بر آشنا شدن با شیوه تهیه غذاهای محلی و سنتی عشایر استان می‌توانند با طعم دلچسب این غذاها اوقات خوشی را سپری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به نمایش انواع بافت‌ها و صنایع دستی روستایی و عشایری گفت: عشایر استان قم در طول برگزاری این نمایشگاه به صورت زنده شیوه ریسندگی نخ را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهند.

جشنواره ملی صدای عشایر هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور پرشور عشایر سراسر کشور از ۱۴ بهمن سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده است و تا ۱۹ بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfmvdy.w6dytagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما