جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 11925
در لیگ برتر فوتسال؛

کار صبا برای قهرمانی سخت شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال صبای قم با شکست در دیدار حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر دبیری تبریز کار خود را برای قهرمانی لیگ چهاردهم سخت کرد.
کار صبا برای قهرمانی سخت شد
به گزارش قم نیوز، دیدارهای روز دوم از هفته بیست و دوم مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه پنجشنبه در حالی برگزار شد که صبای قم می توانست در صورت برتری در مقابل تیم دبیری تبریز گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد اما این اتفاق نیافتاد و صبا در این دیدار خارج از خانه به سومین باخت این فصل تن داد.

در صورتی که شاگردان محسن حسن‌زاده در تیم فوتسال صبیا قم می توانستند از سد میزبان خود تیم فوتسال دبیری تبریز عبور کنند،‌ در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال یکه تازی می کردند چرا که فاصله آنها با گیتی پسند تیم دوم جدول به چهار امتیاز می رسید.

صبای قم فرصت بسیار مغتنمی داشت تا بتواند فاصله خود با گیتی پسند مدعی و تعقیب کننده خود را بیشتر کرده و بدین ترتیب در چهار بازی باقی مانده از چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بتواند با خیال راحت به مصاف حریفان برود.

در هفته بیست و دوم صبای قم در شرایطی برای تیم فوتسال دبیری تبریز قرار گرفت که روی کاغذ می شد این تیم را برنده میدان حساس هفته بیست و دوم دانست زیرا صبای قم از ۱۹ بازی قبل خود بیشترین پیروزی، بیشترین گل زده، خط دفاع برتر و عنوان آقای گلی را در اختیار داشت و از هر نظر نسبت به دبیری برتر بود.

صبای قم در هشت بازی از ۹ مسابقه قبل موفق به شکست حریفان خود شده است، تنها باخت صبا در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به شکست هشت حریف دیگر از جمله منصوری قرچک شده بود و توانسته در صدر جدول قرار بگیرد.

شکست تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که در حال حاضر تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است موجی از امیدواری را در بین فوتسالیست‌های صبای قم به وجود آورده بود تا آنها بتوانند با غلبه بر تیم دبیری تبریز به صدرنشینی خود با خیال راحت ادامه بدهد.

گیتی پسند در روز نخست هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال در سالن نفت اهواز میهمان تیم فوتسال شرکت ملی و حفاری ایران بود و در حالی که شاگردان سیدمهدی ابطحی از فرصت میزبانی بهره می‌بردند توانستند حریف را با حساب سه بر دو شکست داده و بدین ترتیب صبایی ها به صدرنشینی خود در جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ادامه بدهند.

اما صبای قم در دیدار خارج از خانه هفته بیست و دوم بازی برده تا آخرین لحظات را با حساب شش بر پنج به تیم دبیری واگذار کرد تا ضمن پذیرفتن سومین شکست این فصل خود را با ۴۷ امتیاز در صد نگه دارد اما کار خود را برای قهرمانی سخت تر کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchmwnz.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما