دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 11999
به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های قم

نمایشگاه لوازم صوتی، تصویری و جهیزیه عروس برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نخستین نمایشگاه لوازم صوتی، تصویری و سرویس جهیزیه عروس به مدت 5 روز به همت شرکت نمایشگاهی جهان پدیده هوراند در محل دائمی نمایشگاه‌های قم بر گزار می‌شود.
نمایشگاه لوازم صوتی، تصویری و جهیزیه عروس برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مجتبی علیشاهی از برگزاری نخستین نمایشگاه لوازم صوتی، تصویری و سرویس جهیزیه عروس در قم خبر داد و افزود: این نمایشگاه از روز سه شنبه اول اسفند ماه شروع به کار کرده و تا پنجم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص ساعت برگزاری این نمایشگاه ابراز داشت: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۲ از نخستین نمایشگاه لوازم صوتی، تصویری و سرویس جهیزیه عروس در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قم بازدید کنند.

مجری برگزاری نمایشگاه لوازم صوتی، تصویری و سرویس جهیزیه عروس با بیان اینکه در این نمایشگاه نزدیک به ۵۰ غرفه دایر خواهد بود گفت: در این نمایشگاه، لوازم لوکس منزل، تابلو فرش و فرش دستباف، انواع لوازم صوتی و تصویری و سرویس جهیزیه عروس در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر شرکت کنندگان در این نمایشگاه بومی هستند بیان داشت: بیش از ۸۰ درصد غرفه‌داران در این نمایشگاه از استان قم هستند.

علیشاهی همچنین از برگزاری جشنواره فروش فرش و تابلو فرش دستباف در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این جشنواره بهترین تابلو فرش‌های دستباف ارائه و عرضه می‌شود.

وی با اشاره به توزیع کارت‌های تخفیف ویژه نمایشگاه افزود:‌ در طول برگزاری نمایشگاه به بازدیدکنندگان کارت‌های خرید با تخفیف ویژه در ورودی نمایشگاه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdci33az.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما