شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 12138
نسخه چاپيارسال به دوستان مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم عنوان کرد

راه‌اندازی مجدد جایگاه CNG شیخ آباد با تکیه بر دانش بومی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم گفت: پس از تلاش شبانه روزی تکنسین‌های فنی این سازمان جایگاه CNG شیخ آباد مجددا راه‌اندازی شد.
راه‌اندازی مجدد جایگاه CNG شیخ آباد با تکیه بر دانش بومی
به گزارش قم نیوز، حسن قنبری اظهار داشت: پس از اینکه از کمبود قطعات اصلی سیستم فشرده سازی گاز مطلع شدیم و با وجود محدودیتی که تحریم‌ها ایجاد کرده بود، اقدامات لازم برای ساخت تعدادی از قطعات مورد نیاز انجام شد.

وی ادامه داد: تکنسین‌های فنی در قسمت‌های مکانیک و الکترونیک با مطالعات اولیه نوع آلیاژ مصرفی در قطعات و همین‌طور سیستم الکترونیکی داخلی موفق به راه اندازی جایگاه با انجام ۳۵۰۰ نفر ساعت فعالیت شبانه روزی شدند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم اذعان داشت: پس از ابلاغ سیاست‌های کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی تمامی ظرفیت موجود در سازمان را در راستای تحقق بیانات معظم له به کار بستیم و موفق شدیم تا با استفاده از کمترین قطعات وارداتی، تعمیرات اساسی جایگاه CNG شیخ آباد را به اتمام برسانیم.

وی گفت: در بازدید و کنترل دوره‌ای از جایگاه‌ها مقرر شد با توجه به نیاز تعمیرات اساسی چهار جایگاه دیگر اقدامات فنی در اسرع وقت انجام شود.
انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcevz8z.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما