دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 12213

پذیرش رشته های تخصصی حوزه علمیه آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: پذیرش متمرکز رشته های تخصصی سطح دو و سه حوزه های علمیه سراسر کشور برای سال تحصیلی 93- 92 آغاز شد.
پذیرش رشته های تخصصی حوزه علمیه آغاز شد
به گزارش قم نیوز، حداکثر سن برای سطح دو ۳۰ سال و سطح سه ۳۴ سال (سنوات پایه های بالاتر از سطح یک و دو به حداکثر سن افزوده می شود)،کسب امتیاز لازم در آزمون ورودی و مصاحبه، داشتن گواهی علمی سطح یک برای شرکت در سطح ۲ و گواهی علمی سطح دو برای شرکت در سطح ۳ تا زمان شروع دوره، فقدان منع قانونی از تحصیل و نیز احراز صلاحیت اخلاقی، از شرایط پذیرش در این دوره رشته های تخصصی اعلام شده است.

همچنین طلاب داوطلب تحصیل در رشته مطالعات اسلامی می بایست شرایطی چون موفقیت در تست زبان قبل از آزمون ورودی، تسلط به یکی از زبان های انگلیسی، عربی و یا اسپانیولی، ملبس بودن به لباس روحانیت، تابعیت ایرانی و روحیه و انگیزه کافی برای فعالیت های علمی و تبلیغی در عرصه بین الملل را دارا باشند.

فارغ التحصیلان سطح ۲ سفیران هدایت که دوره تعهد تبلیغی خود را به پایان رسانده اند، با معدل کل ۱۵ به بالا و افرادی که دوره تعهد تبلیغ خود را انجام نداده اند با داشتن معدل کل ۱۸ به بالا و تعهد به انجام دوره تعهد تبلیغی پس از اتمام تحصیل و موافقت مرکز سفیران هدایت جهت ادامه تحصیل، می توانند در یکی از گرایش های سطح ۲، رشته علوم اسلامی ثبت نام نمایند.

آزمون ورودی تمام رشته های تخصصی در استان قم و سایر شهرها، به صورت متمرکز و همزمان، در روز جمعه ۲۰ اردیبهشت برگزار می گردد که و مکان ساعت شروع آن در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

طلاب می توانند برای آشنایی با رشته های تخصصی، دریافت دفترچه راهنما و کارت اعتباری و یا کسب اطلاعات بیشتر، تا ۲۵ فروردین ۹۲ به سایت معاونت آموزش حوزه به نشانی، http://ems.howzeh-qom.com مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcipraz.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما