دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 12281

"چ" میزبان بسیج رسانه در قم شد

قم نيوز : قم نیوز: اکران فیلم "چ" در سینما ونوس مورد استقبال جمع کثیری از اعضای سازمان بسیج رسانه استان قم قرار گرفت.
"چ" میزبان بسیج رسانه در قم شد
به گزارش قم نیوز، فیلم"چ" به دعوت سازمان بسیج رسانه استان قم و با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان سپاه و بسیج، اصحاب رسانه و خبرگزاری های استان عصر امروز در سالن سینما ونوس اکران شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم در حاشیه اکران این فیلم به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: بر اساس رسالتی که این سازمان در حفظ و نشر ارزش های انقلاب از حوزه رسانه در جامعه دارد، برنامه ریزی هایی برای حضور فعال اصحاب رسانه استان در برنامه های ارزشی و مرتبط با حماسه انقلاب و دفاع مقدس صورت گرفته است.

افشین گودرزی حضور در دو مراسم سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و ۱۴ خرداد سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و نیز نمایش سایر فیلم های منتخب و اجرای برنامه های متنوع را از برنامه های آینده این سازمان برشمرد و اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله فعالان عرصه رسانه و ارادتمندان به حفظ و گسترش ارزش های حماسه ایثار و شهادت با حضور در برنامه های سازمان بسیج رسانه، گام موثری در نشر ارزش های انقلاب اسلامی، فرهنگ دفاع مقدس و تداوم خط سرخ شهیدان در پرتو رهنمودهای ولایت بردارند.

در اکران فیلم"چ"، اکبر بختیاری معاون فرهنگی اجتماعی سپاه و سید مهدی رضویان مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان استان، جعفری مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان قم و جمعی از اعضای خانواده های اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.
انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdcdfx0f.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما