جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : 12501
منبع : قم نیوز
رئيس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران:

نگاه مثبت به مباحث فرهنگي در شهرداري‌هاي كشور ايجاد شده است

قم نيوز : قم نیوز: رئيس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به سخنان شهردار قم در خصوص مسائل فرهنگي گفت: خوشحال هستيم كه اين نگاه در خصوص كارهاي فرهنگي در شهرداري ها ايجاد شده و اين يك گام رو به جلو و مثبت است.
نگاه مثبت به مباحث فرهنگي در شهرداري‌هاي كشور ايجاد شده است
به گزارش قم نیوز، مرتضي طلايي در اجلاس خادمين فرهنگي شوراهای اسلامی و شهرداریهای كشور در قم با اشاره به جنايات پاكستان گفت: ما نمي گوييم كه چرا براي برخي مسائل عزاي عمومي اعلام مي‌كنيد اما بايد در ابراز همدردي با مردم پاكستان بايد يك روز هم در ايران عزاي عمومي براي اين موضوع اعلام مي‌شد كه از سوي خادمان فرهنگي كشور از مسئولان تقاضاي اين موضوع را دارم.

وي تصريح كرد: پيشنهاد مي‌كنيم كه روز شنبه همراه با مرجعيت كه دروس حوزوي خود را تعطيل كرده‌اند در كشور هم عزاي عمومي اعلام شده تا در دفاع از شيعيان مظلوم پاكستان هم قدمي برداشته باشيم.

رئيس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اهميت سبك زندگي اسلامي گفت: نبايد از اين موضوع غافل باشيم و بايد به گونه‌اي عمل كنيم تا سبكي براي ارائه اين كار داشته باشيم.

طلايي افزود: طرح تحكيم بنيان خانواده در موضوع سبك زندگي نيز يكي از مسائلي است كه بايد به آن پرداخته شود كه شوراها در اين راستا نيز طرح‌هايي را ارائه كرده‌اند.

وي با اشاره به سخنان شهردار قم در خصوص مسائل فرهنگي گفت: خوشحال هستيم كه اين نگاه در خصوص كارهاي فرهنگي در شهرداري ها ايجاد شده و اين يك گام رو به جلو و مثبت است.

رئيس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران افزود: اگر خود شهردار به موضوع فرهنگي توجه داشته باشد امري مهم است و در خصوص پيشنهاد ايشان در خصوص اختصاص بودجه‌اي براي كارهاي فرهنگي حتما بررسي خواهيم كرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcizwaz.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما