يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 12519
درخشش فیلم سازان قمی:

«از خرید شما متشکریم» برگزیده جشنواره فیلم‌های 4 دقیقه‌ای

قم نيوز : قم نیوز: فیلم کوتاه «از خرید شما متشکریم» با شرکت در بخش داستانی جشنواره فیلم‌های 4 دقیقه‌ای پس از کاندید شدن در بخش بهترین کارگردانی و تصویربرداری، جایزه بهترین فیلم نامه را از آن خود کرد.
«از خرید شما متشکریم» برگزیده جشنواره فیلم‌های 4 دقیقه‌ای
به گزارش قم نیوز،سعید نجاتی امروز از برگزیده شدن «فیلم از خرید شما متشکریم» در جشنواره فیلم‌های چهاردقیقه‌ای دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

وی اظهار کرد: این فیلم که در سال ۹۱ تولید شده است تا کنون در جشنواره‌های گوناگونی مانند جشنواره «حسنات»، جشنواره «منطقه‌ای یاسوج»، جشنواره «شهر بهشت، ‌شهر فرنگ» مشهد و جشنواره «رویش» شرکت کرده و توانسته امتیازاتی را از آن خود کند.

این کارگردان قمی با تبیین داستان فیلم « از خرید شما متشکریم » تصریح کرد: این فیلم روایت پدری فقیر است که برای دزدی یک شکلات برای فرزندش به فروشگاهی بزرگ رفته است که در این حین اتفاقاتی رخ می‌دهد که ماجرای این فیلم را شکل می‌دهد.

نجاتی با اشاره به عوامل این فیلم بیان کرد: در تهیه فیلم «از خرید شما متشکریم» منصور حیدری به عنوان تصویربردار، عادل افتخاری به عنوان صدابردار و مسئول تدوین، مجید نجاتی به عنوان دستیار تصویربردار و رضا نوروزی به عنوان فیلم نامه نویس همکاری داشته‌اند.

وی ابراز داشت: این فیلم به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان قم در فروشگاه رفاه تهران به تصویر کشیده شده و مانا عمویی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

این فیلم ساز جوان قمی ادامه داد: این فیلم توانسته است تندیس و لوح تقدیر را از جشنواره ملی «شهر بهشت شهر فرنگ» مشهد دریافت کند.

نجاتی با تبیین امتیازاتی که این فیلم توانسته به خود اختصاص دهد بیان کرد: فیلم «از خرید شما متشکریم» پیش از این کاندیدای بهترین کارگردانی در جشنواره‌های رویش و منطقه‌ای یاسوج در سال جاری شده است.

کارگردان فیلم «سربازان لک‌لک‌ها را دوست دارند» اضافه کرد: این فیلم پس از راه‌یابی به بخش داستانی مسابقه جشنواره فیلم‌های چهار دقیقه‌ای دانشگاه علمی کاربردی توانست کاندید بهترین کارگردانی، بهترین تصویر برداری و برگزیده بهترین نویسندگی شود.

جشنواره فیلم‌های چهار دقیقه‌ای که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه در تهران با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchwmnz.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما