?>?> استقبال مردمی از لاریجانی در قم | قم نیوز
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : 12629
منبع : قم نیوز

استقبال مردمی از لاریجانی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مراسم استقبال مردمی از دکتر لاریجانی با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم قم در منزل پدری دکتر لاریجانی برگزار شد.
استقبال مردمی از لاریجانی در قم
به گزارش قم نیوز، در این مراسم نمایندگان هنرمندان قم، دانشگاهیان قم، بازرگانان قم با اعلام برائت از حرکت صورت گرفته در مراسم 22 بهمن آن را از جانب مردم قم نداستند و از دکتر لاریجانی بابت حرکت صورت گرفته عذرخواهی کردند.

آیت الله مقتدایی نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات دکتر لاریجانی گفت: دکتر لاریجانی با توصیه مراجع تقلید در قم نماینده این شهر شد و در طی دوره نمایندگی خدمات ارزنده ای به این شهر داشت .

نایب رییس جامعه مدرسین با اشاره به اتفاق صورت گرفته در مراسم 22 بهمن قم تصریح کرد: این حرکت هتک حرمت حرم حضرت معصومه بود. افرادی بی تقوا و دست نشانده ی دیگران این حرکت را انجام دادند و این اتفاق از جانب مردم قم نبود

دکتر لاریجانی در این مراسم با تشکر از ابراز محبت مردم اظهار کرد: از افتخارات زندگی من نمایندگی مردم شهر قم بوده است.شهری که مرکز فقها و پیشگام انقلاب بوده است.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیه های رهبری انقلاب گفت: مردم در این شرایط باید ید واحده باشند و تحت پرچم امام خامنه ای به مسیر انقلاب ادامه دهند . مردم در این شرایط باید وحدت را حفظ کنند.

انتهای پیام
https://qomnews.ir/vdcjhmev.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما