کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار قم:

45 چادر عرضه ميوه نوروزي در قم برپا شد

خبرگزاری فارس , 30 اسفند 1391 ساعت 14:59

قم نیوز: مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار قم از برپايي 45 غرفه عرضه ميوه طرح تنظيم بازار در ايام نوروز خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حسن قنبري با اعلام اين خبر گفت: اين غرفه‌ها فعاليت خود را از ۲۵ اسفند آغاز كرده‌اند و تا ۲۵ فروردين ماه به فعاليت ادامه مي‌دهند.

وي با بيان اينكه ۲۰۰۰ تن ميوه ذخيره شده و به تناسب تقاضاي مردم عرضه خواهد شد، افزود: سازمان ميادين ميوه و تره‌بار نظارت كاملي بر عرضه ميوه ندارد و سازمان صنعت، معدن و تجارت عهده‌دار امر نظارت است.

مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار قم همچنين از فعاليت شبانه‌روزي ۱۰ جايگاه CNG با بالاترين ظرفيت خبر داد و عنوان كرد: اين جايگاه‌ها بر خلاف جايگاه‌هاي تك منظوره با بهترين شرايط اداره مي‌شوند و در ورودي‌هاي اصلي شهر فعاليت مي‌كنند.

وي همچنين از بهره‌برداري جايگاه CNG شيخ آباد خبر داد و تاكيد كرد: اين جايگاه گاز به منظور رفاه حال مسافران و شهروندان در ايام نوروز راه‌اندازي شده است.

قنبري همچنين از فعاليت فروشگاه همشهري براي عرضه مايحتاج مردم در ايام نوروز خبر داد و گفت: در سطح شهر قم ۱۰ فروشگاه همشهري فعاليت مي‌كنند و دو فروشگاه از اين تعداد يكي ويژه عرضه ماهي زنده و ديگري رستوران ويژه آبزيان است.

وي همچنين از فعاليت واحد بسته بندي سبزيجات در ميدان شهيد رجايي خبر داد و گفت: شهروندان با مراجعه به اين واحد مي‌توانند سبزي‌هاي مورد نياز خود را تامين كنند.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12753

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12753/45-چادر-عرضه-ميوه-نوروزي-قم-برپا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir