چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 12753
مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار قم:

45 چادر عرضه ميوه نوروزي در قم برپا شد

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار قم از برپايي 45 غرفه عرضه ميوه طرح تنظيم بازار در ايام نوروز خبر داد.
45 چادر عرضه ميوه نوروزي در قم برپا شد
به گزارش قم نیوز، حسن قنبري با اعلام اين خبر گفت: اين غرفه‌ها فعاليت خود را از ۲۵ اسفند آغاز كرده‌اند و تا ۲۵ فروردين ماه به فعاليت ادامه مي‌دهند.

وي با بيان اينكه ۲۰۰۰ تن ميوه ذخيره شده و به تناسب تقاضاي مردم عرضه خواهد شد، افزود: سازمان ميادين ميوه و تره‌بار نظارت كاملي بر عرضه ميوه ندارد و سازمان صنعت، معدن و تجارت عهده‌دار امر نظارت است.

مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار قم همچنين از فعاليت شبانه‌روزي ۱۰ جايگاه CNG با بالاترين ظرفيت خبر داد و عنوان كرد: اين جايگاه‌ها بر خلاف جايگاه‌هاي تك منظوره با بهترين شرايط اداره مي‌شوند و در ورودي‌هاي اصلي شهر فعاليت مي‌كنند.

وي همچنين از بهره‌برداري جايگاه CNG شيخ آباد خبر داد و تاكيد كرد: اين جايگاه گاز به منظور رفاه حال مسافران و شهروندان در ايام نوروز راه‌اندازي شده است.

قنبري همچنين از فعاليت فروشگاه همشهري براي عرضه مايحتاج مردم در ايام نوروز خبر داد و گفت: در سطح شهر قم ۱۰ فروشگاه همشهري فعاليت مي‌كنند و دو فروشگاه از اين تعداد يكي ويژه عرضه ماهي زنده و ديگري رستوران ويژه آبزيان است.

وي همچنين از فعاليت واحد بسته بندي سبزيجات در ميدان شهيد رجايي خبر داد و گفت: شهروندان با مراجعه به اين واحد مي‌توانند سبزي‌هاي مورد نياز خود را تامين كنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchxqnz.23nimdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما