جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 12803

داروی مورد نیاز قم در ایام نوروز تامین شده است

قم نيوز : قم نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از تامین داروی مورد نیاز استان در ایام نوروز خبر داد.
داروی مورد نیاز قم در ایام نوروز تامین شده است
به گزارش قم نیوز، سید شمس الدین حجازی در این زمینه افزود: از مدت ها قبل پیش بینی های لازم در جلسات مختلف کارشناسی با حضور مسوولان امر انجام گرفت و داروی های مورد نیاز مراکز درمانی و داروخانه ها تامین شد.

وی اضافه کرد: بازرسان و کارشناسان اداره نظارت بر دارو نیز در ایام تعطیل در محل کار خود حضور دارند و بر روند فعالیت داروخانه های شبانه روزی نظارت می کنند.

وی افزود: در صورت اعلام نیاز هر یک از مراکز درمانی نیز به دارو، اقلام مورد نیاز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

حجازی بیان کرد: بازرسان و کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و اداره امور دارو و مواد اعتیاد آور، آماده راهنمایی شهروندان و مسافران در خصوص سوالات مربوط پیرامون هریک از این حوزه ها هستند.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند هرگونه سوال، انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت در زمینه دارویی را در هر ساعتی از شبانه روز با شماره ۶۷۰۶۴۴۳ در میان بگذارند و مشاوره های لازم را از کارشناسان مربوطه اخذ کنند.

دکتر حجازی افزود: کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با شماره ۶۷۰۶۴۴۴ آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت و همچنین پاسخگویی به سوالات شهروندان درخصوص مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به صورت شبانه روزی هستند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdsj0f.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما