کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رضایی نسب:

آمادگی ۱۰۰ بوستان قم برای اسکان موقت زائران

قم نیوز , 4 فروردين 1392 ساعت 10:00

قم نیوز: مدیرعامل سازمان فضای سبز و پارک های شهرداری قم از تجهیز و آماده سازی ۱۰۰ بوستان در قم برای اسکان موقت زائران خبر داد و عنوان داشت: در این میان ۱۰ بوستان بزرگ قم به صورت ویژه آماده شده اند.


به گزارش قم نیوز، حسین رضایی نسب با اشاره به تجهیز بوستان ها و پارک های سطح شهر برای اسکان موقت زائران و مسافران نوروزی در قم اظهار کرد: سامان دهی و آماده سازی بوستان ها در چند محور مختلف صورت گرفته که شامل آماده کردن سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها، ظرفشویی ها و آبخوری هاست ضمن اینکه ۸ سرویس بهداشتی سیار هم در بوستان ها مستقر شده اند.

وی افزود: از دیگر موارد تجهیز بوستان ها می توان به رنگ آمیز مبلمان شهری و تمام المان های موجود در بوستان ها، تعمیر و نصب وسایل بازی کودکان، وسایل ورزشی و تعمیر و افزایش سیستم های روشنایی و صوتی پارک ها اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فضای سبز و پارک های شهرداری قم با بیان اینکه بنرهای متعددی هم توسط شهرداری قم در سطح شهر و بوستان ها نصب شده است گفت: موضوع این بنرها عموماً خوش آمدگویی به مسافران، تبریک نوروز و اطلاع رسانی در خصوص خدمات شهری است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات جدید شهرداری قم در نوروز امسال نورپردازی پارک ها و بوستان هاست تا شب ها جلوه ای زیبا از قم در معرض تماشای مسافران قرار گیرد.

رضایی نسب از تجهیز و آماده سازی ۱۰۰ بوستان در قم برای اسکان موقت زائران خبر داد و عنوان داشت: در این میان ۱۰ بوستان بزرگ قم یعنی پارک های فدک، غدیر، هاشمی، بنیادی، شهید رجایی، علوی، امام رضا(ع)، مهدی(عج)، آخوندی و ریحانه به صورت ویژه آماده شده اند.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12853

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12853/آمادگی-۱۰۰-بوستان-قم-اسکان-موقت-زائران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir