يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 12853
منبع : قم نیوز
رضایی نسب:

آمادگی ۱۰۰ بوستان قم برای اسکان موقت زائران

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فضای سبز و پارک های شهرداری قم از تجهیز و آماده سازی ۱۰۰ بوستان در قم برای اسکان موقت زائران خبر داد و عنوان داشت: در این میان ۱۰ بوستان بزرگ قم به صورت ویژه آماده شده اند.
آمادگی ۱۰۰ بوستان قم برای اسکان موقت زائران
به گزارش قم نیوز، حسین رضایی نسب با اشاره به تجهیز بوستان ها و پارک های سطح شهر برای اسکان موقت زائران و مسافران نوروزی در قم اظهار کرد: سامان دهی و آماده سازی بوستان ها در چند محور مختلف صورت گرفته که شامل آماده کردن سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها، ظرفشویی ها و آبخوری هاست ضمن اینکه ۸ سرویس بهداشتی سیار هم در بوستان ها مستقر شده اند.

وی افزود: از دیگر موارد تجهیز بوستان ها می توان به رنگ آمیز مبلمان شهری و تمام المان های موجود در بوستان ها، تعمیر و نصب وسایل بازی کودکان، وسایل ورزشی و تعمیر و افزایش سیستم های روشنایی و صوتی پارک ها اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فضای سبز و پارک های شهرداری قم با بیان اینکه بنرهای متعددی هم توسط شهرداری قم در سطح شهر و بوستان ها نصب شده است گفت: موضوع این بنرها عموماً خوش آمدگویی به مسافران، تبریک نوروز و اطلاع رسانی در خصوص خدمات شهری است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات جدید شهرداری قم در نوروز امسال نورپردازی پارک ها و بوستان هاست تا شب ها جلوه ای زیبا از قم در معرض تماشای مسافران قرار گیرد.

رضایی نسب از تجهیز و آماده سازی ۱۰۰ بوستان در قم برای اسکان موقت زائران خبر داد و عنوان داشت: در این میان ۱۰ بوستان بزرگ قم یعنی پارک های فدک، غدیر، هاشمی، بنیادی، شهید رجایی، علوی، امام رضا(ع)، مهدی(عج)، آخوندی و ریحانه به صورت ویژه آماده شده اند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcipvaz.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما