يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 13
با حضور در تمرینات؛

مصدومان صبای قم به دیدار با ملوان می‌رسند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم این هفته در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های كشور بدون بازیكن محروم و مصدوم برابر ملوان بندر انزلی صف‌آرایی می‌كند.
مصدومان صبای قم به دیدار با ملوان می‌رسند
به گزارش قم نیوز، ششمین هفته از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های كشور روزهای پایانی این هفته با انجام یک دیدار حساس در قم پیگیری می‌شود و طی آن تیم فوتبال صبای قم در آزمونی سخت و سرنوشت ساز با سرمربی جوان خود یعنی عبدالله ویسی برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی قرار می‌گیرد.

سرمربی صبای قم شاید كمی خوش اقبال باشد كه در این دیدار از این فرصت برخوردار است که با در اختیار داشتن تمام بازیكن مصدوم خود در هفته‌های گذشته، تیمش را با امیدواری به مصاف حریف شمالی كه انگیزه زیادی از آمدن به قم و بازگشت به انزلی با دست پر دارد،‌ به میدان برود زیرا ویسی مجبور می‌تواند در این دیدار به بازیکنانی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند، اعتماد كند.

نماینده فوتبال قم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های كشور در هفته‌های اخیر شش بازیكن مصدوم داشته است كه از قضا از این جمع، هر شش نفر بازیكنان اصلی تركیب این تیم در دیدارهای هفته‌های اول و دوم مسابقات لیگ برتر بوده‌اند.

غلامرضا عنایتی، رسول بروش، میلاد نوری، محسن بیات، مهدی بدرلو و سهراب بختیاری زاده شش بازیكن مصدوم تیم فوتبال صبای قم در دیدارهای هفته‌های سوم تا پنجم مقابل تیم‌های فوتبال راه آهن شهر ری، سایپا البرز و شاهین بوشهر بوده‌اند اما به نظر می‌رسد بدشانسی‌های صبای قم این هفته به پایان می‌رسد و صبا از وجود بازیکنان کلیدی خود استفاده خواهد کرد.

پس از نتیجه نه چندان خوب دیدار حساس هفته پنجم لیگ برتر فوتبال صبای قم برابر شاهین بوشهر كه در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر برگزار شد، کادر فنی صبای قم تمهیدات زیادی برای بهبود وضعیت این تیم در نظر گرفته‌اند که از جمله آنها تمرینات مداوم و انجام دیدارهای تدارکاتی است.

باخت سنگین هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال در حالی برای تیم فوتبال صبای قم مقابل شاهین بوشهر رقم خورد که تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر به سبب بازی‌های تیم ملی فوتبال در انتخابی جام جهانی، فرصت بسیار مناسبی برای مربیان صبای قم به منظور رفع نقاط ضعف تیم خود برای مصاف هفته ششم دور رفت لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر كشور مقابل ملوان ایجاد کرده است.

صبای قم در هفته ششم نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های كشور از ساعت ۲۰ روز جمعه هجدهم شهریور ماه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم دیداری حساس با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی دارد.

صبای قم از پنج بازی قبل خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های كشور همچنان با اندوخته ۱۰ امتیازی از دیدارهای قبل در مکان سوم جدول است و جمعه این هفته در خانه خود سومین بازی خانگی این فصل را برابر تیم ملوان بندر انزلی برگزار می‌كند.

انتهای پیام/م
https://qomnews.ir/vdcjz.evuuqetffs.html
نام شما
آدرس ايميل شما