شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 13185
مدیر کل تامین اجتماعی استان قم:

مردم باید خدمات سازمان تامین اجتماعی را راحت تر دریافت کنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت:رسیدگی ویژه به مشکلات و مسائل مردم باید سرلوحه کار همه باشد تا مردم بتوانند راحت تر خدمات سازمان تامین اجتماعی را دریافت نمایند.
سید مجتبی حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی استان قم،نوروز92
سید مجتبی حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی استان قم،نوروز92
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی در دیدار با رئیس و کارکنان شعبه ۲ تامین اجتماعی قم،وحدت و همگرائی در امور را لازمه ارائه خدمت مطلوب به بیمه شدگان عنوان کرد و افزود:آحاد مردم دغدغه تامین اجتماعی دارند و ارائه بیش از ۴۵۰۰ مورد مشاوره توسط مراکز مشاوره این اداره کل،سیستم ندای تامین ۱۴۲ و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل در سال ۹۱ گویای این واقعیت است.

وی با بیان اینکه « از مردم طلب کار نیستیم» ، بر لزوم پاسخگوئی مستدل و منطقی همراه با خوشروئی و تکریم مردم تاکید کرد.

وی تشکیل کمیته های استانی از جمله کمیته بیمه ای را در راستای تسهیل و روان سازی امور مردم و ارائه خدمت بهتر به بیمه شدگان دانست و خاطر نشان ساخت:تشکیل کمیته های استانی منجر به اعتمادسازی بیشتر بین سازمان و بیمه شدگان شده و این امر باعث گردیده تا مسائل و مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن حل و فصل شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم اجرای صحیح قوانین و مقررات توسط کارکنان سازمان را ضامن حفظ حقوق همه شرکای تامین اجتماعی ذکر کرد و گفت:آگاه کردن مردم از حق و حقوق قانونی خویش به همراه تشریح قوانین سازمان تامین اجتماعی منجر به درک متقابل شده و منشأ اثرات فراوان خواهد بود.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchmznz.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما