دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 13242
شهردار قم خبر داد :

اجراي سياست 6=12 در مديريت شهري قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم در خصوص اجراي سياست 6=12 در مديريت شهري قم بيان كرد: در سال 92 تلاش خواهيم داشت كه ميزان كل بودجه سال 92 را در نيمه نخست محقق كنيم.
محمد دلبری شهردار قم، نوروز92
محمد دلبری شهردار قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، محمد دلبري در جلسه شوراي معاونان و مديران شهرداري قم در سخناني با تاكيد بر اهتمام مديريت شهري به اجراي پروژه‌هاي عمراني تصريح كرد: معاونت‌هاي مختلف شهرداري و شهرداران مناطق اهتمام جدي به اجراي پروژه‌هاي شهري داشته‌اند كه از آنها تقدير مي‌كنيم و اين روند بايد با جديت ادامه پيدا كند.

وي با اشاره به تحقق بودجه عمراني سال گذشته شهرداري قم تصريح كرد: در سايه مشاركت و همدلي نشان داديم كه مي‌توان به موفقيت دست پيدا كرد و در سال جاري نيز اين روند با جديت ادامه خواهد داشت.

شهردار قم در خصوص اجراي سياست ۶=۱۲ در مديريت شهري قم بيان كرد: در سال ۹۲ تلاش خواهيم داشت كه ميزان كل بودجه سال ۹۲ را در نيمه نخست محقق كنيم و اميدواريم كه در سايه همكاري همكاران در شهرداري، شوراي شهر نيز حمايت‌هاي لازم را داشته باشد.

وي ضرورت توجه به اجراي پروژه‌هاي عمراني در شهر قم را مورد تاكيد قرار داد و اضافه كرد: در راستاي عملي شدن اهداف در نظر گرفته شده سياست‌هاي ۱۲ گانه‌اي پيش بيني و ابلاغ شده است.

دلبري ارتقا سطح رضايت مردم و شهروندان، اهتمام به استفاده از خرد جمعي و تشكيل اتاق فكر، بهره‌گيري از دانش و تكنولوژي روز و توجه به توليد ملي، شايسته سالاري و سرمايه‌هاي داخلي را از جمله محورهاي سياست‌هاي ۱۲ گانه ذكر كرد و ادامه داد: اهتمام به مقوله فرهنگ و فرهنگ سازي در همه زمينه‌ها، شفاف سازي حساب ها و ثبت و ضبط به موقع، بودجه محوري و تحقق بودجه در شش ماه، تكريم ارباب رجوع، توجه به سند راهبردي و اولويت‌هاي احصا شده، استفاده از ظرفيت بخش خصوصي، تحقق منطقه محوري و توجه به اقتصاد مقاومتي از ديگر محورهاي در نظر گرفته شده است.

وي در خصوص اجراي سياست منطقه محوري بيان كرد: بايد اين سياست با جديت دنبال شده و شهرداري مناطق نيز در اين راستا خود را تقويت كنند.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcb55b8.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما