شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 13695

تاکسی های قم امسال به کارت بلیت الکترونیکی مجهز می شود

قم نيوز : قم نیوز: حسن بختیاریˈ استقرار سیستم کارت بلیت الکترونیکی در تاکسی های شهر قم از برنامه های سال جاری شهرداری در حوزه تاکسیرانی است که مذاکرات ابتدایی با شرکت های مربوطه انجام شده و پس از مذاکرات، تاکسی ها به این سیستم تجهیز می شود.
حسن بختیاری سخنگوی شورای شهر قم
حسن بختیاری سخنگوی شورای شهر قم
به گزارش قم نیوز، به گفته وی، استقرار اتوبوس های قم به کارت بلیت الکترونیکی با موفقیت انجام شده و رضایت شهروندان و اتوبوسداران را به همراه داشته است.

بختیاری با اشاره به اینکه نرخ تاکسی های شهر قم از اواخر اردیبهشت ماه امسال، ۲۷ درصد افزایش پیدا کرده است افزود: نرخ جدید با پیشنهاد شهرداری انجام، در شورای اسلامی شهر قم مصوب و به تایید نهایی فرمانداری رسید.

وی با بیان اینکه نظارت بر نرخ تاکسی ها وظیفه سازمان تاکسیرانی است گفت: مردم هرگونه تخلف را به این سازمان ارسال کنند تا با رسیدگی به شکایات مردمی با تخلفات در این حوزه برخورد قانونی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: نرخ تاکسی ها به میزان ۲۷ درصد و براساس افزایش هزینه تاکسی ها افزایش پیدا کرده است.

این عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون، ۱۰۲ طرح و لایحه در این شورا مطرح شده است گفت: ۴۶ مورد از طرح های فوق مربوط به توافقنامه های املاک واقع در پروژه های شهری است.

بختیاری به مصوبه یکماهه اخیر شورای اسلامی شهر قم اشاره کرد و افزود: اخذ مجوز دریافت تسهیلات به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به منظور تامین مالی طرح متروی قم، یکی از مصوبات اخیر این شورا است.

وی با بیان اینکه طرح متروی قم به دلیل مشکلات مالی تقریبا نیمه تعطیل است گفت: این طرح بدون کمک های دولتی قادر به ادامه کار نیست و امیدواریم منابع مالی هرچه زودتر به طرح مترو اختصاص یابد.

وی به دیگر مصوبه شورای اسلامی شهر قم اشاره کرد و گفت: امسال مراسم روز شوراها که همزمان با نهم اردیبهشت ماه است در این شورا برگزار نمی شود.

بختیاری ادامه داد: امسال با توجه به اینکه انتخابات دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا را درپیش داریم، هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم تصمیم گرفت به منظور پرهیز از هرگونه شائبه، مراسم و برنامه ای در روز شوراها نداشته باشد و ارایه عملکرد سالیانه خود را که طبق روال هرسال در سالروز شوراها انجام می شد به بعد از انتخابات موکول کند.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcdk90f.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما