يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 13722

احداث فرودگاه بین المللی قم توجیه اقتصادی دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مالی فرودگاه بین المللی قم بر اقتصادی بودن طرح فرودگاه در کنار منطقه نمونه گردشگری طرلاب تاکید کرد.
مرتضی غلامی مدیر مالی فرودگاه قم
مرتضی غلامی مدیر مالی فرودگاه قم
به گزارش قم نیوز، ˈمرتضی غلامیˈ با اشاره به اقتصادی بودن این طرح اظهار داشت: طرح این فرودگاه با ساختار اقتصادی و تفکرات سرمایه گذاری بخش خصوصی در دست اجرا است.

وی افزود: بروز بودن زیرساخت های عمرانی و نوآوری در ساخت بخش های مختلف این پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر مالی فرودگاه بین المللی قم، تصریح کرد: در اجرای طرح فرودگاهی دارای مشکلات اقتصادی هستیم درحالی که این مشکلات را به عنوان یک فرایند کاری تلقی می کنیم و در صدد رفع موانع موجود هستیم.

وی با بیان اینکه در عملیات احداث فرودگاه بین المللی قم با نگاه متفاوت و به عنوان بخش خصوصی مطلق فعالیت می کنیم، بیان داشت: امروزه بسیاری از شرکت های خصوصی از سیستم های دولتی بهره مند می شوند این درحالی است که فرودگاه بین المللی قم با جذب سرمایه گذاران و مشارکت های مردمی در حال احداث بزرگترین فرودگاه بین المللی است.

غلامی، افزود: این فرودگاه ظرفیت جابجایی مسافران و زایران داخلی و بین المللی را دارا می باشد و همچنین ظرفیت پروازهای باری برای توسعه اقتصاد و تجارت با دیگر جوامع را مهیاست.

نخستین فرودگاه خصوصی کشور در فاصله ۱۵ کیلومتری استان قم به سمت سلفچگان در منطقه طرلاب با مساحت شش هزار هکتار در فاز نخست در حال ساخت است.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcewf8z.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

صدای مردم قم
عجبا تا کی باید ب خاطر نزدیکی ب تهران از امکانات اولیه سفرهای هوایی و فرودگاه بی بهره باشیم باز فرودگاه امام ک تو ۷۵کیلومتریه ی چیزی ولی برای سفرای داخلی ن تنها باید هزینه اضا فی تا مهرابادو بدیم بلکه فشارروانی ترافیکم تحمل کنیم مهراباد درسته بزرگ ترین فرودگاه بین داخلیه اما همینطوریش کفاف استان تهران رو نمیده چ برسه ب قم الان تو هردا رغوزابادی زدن ی فرودگاه زدن ک ن تها توجیه اقتصادی نداره بلکه یا تعطیل شده یا در معرض تعطیلیع اونوقت ب قم ک میرسه صرف نزدیکی ب تهران و فرودگاه امام توجیه اقتصادی پیدا نمیکنه؟