کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم:

24 خرداد با مشارکت مردم به یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل خواهد شد

19 خرداد 1392 ساعت 13:37

قم نیوز: استاندار قم با صدور بیانیه‌ای، مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را نمایش عزت، اقتدار و بالندگی ایران اسلامی دانست.


به گزارش قم نیوز، کرمرضا پیریایی در بیانیه‌ای که به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها صادر کرد، بر لزوم مشارکت مردم به عنوان پایه اساسی نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحيم»
حضور و مشارکت گسترده آحاد ملت بزرگ ایران اسلامي در عرصه هاي گوناگون، همواره پشتوانه اصلی، عامل اقتدار و تداوم بخش پيشرفت و توسعه چشمگير و همه جانبه  كشور در زمينه هاي مختلف بوده است. حضوري پر شور، آگاهانه و مقتدرانه، كه در طول 34 سال گذشته، نظام الهي به يادگار مانده از معمار كبير انقلاب اسلامي و ميراث جاودان خون شهدا را در گذر از گردنه هاي سخت و مقابله با انواع توطئه ها و ترفندهاي نظام سلطه و جريانات معاند و مخرب، بيمه كرده و به فرموده مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)« روح و نیروی تازه ای را در کالبد کشور، ملت و انقلاب جاری ساخته است». انتخابات در نظام مقدس جمهوري اسلامي به عنوان نماد مردم سالاري ديني و ميدان و رزمايش واقعي قدرت و پشتوانه مردمي نظام و تجلي عيني اراده مردم در تعيين سرنوشت خود ، هميشه عرصه اي مهم و سرنوشت ساز بوده و رصد و نگاه ويژه جهانیان به  مقوله انتخابات كشور، مويد اين اهميت حياتي است. 

در طول بيش از سه دهه از حيات انقلاب اسلامي،مردم وفادار به نظام و انقلاب، عرصه انتخابات را، عرصه ايي محوري براي نمايش و اعلان وفاداري و پايبندي خود به اصول، آرمان ها و ارزش هاي اصيل انقلابي و الهي فرض كرده و كوشيده است تا همواره حضوري غيرتمندانه و متعهدانه را در اين صحنه داشته باشد. از اين  منظر براي ملت فهيم و غيور ايران كه در دفاع از آرمان هاي نظام وانقلاب، حماسه هاي جاودان و تاريخ سازي را خلق كرده است، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي، آوردگاه بزرگي برای رويارويي با دشمنان نظام محسوب شده و به فضل الهي و با بصيرت مردم، به یكی از ماندگارترین و باشكوه ترين صحنه هاي حضور مردمي و نمايش عزت، اقتدار و بالندگي ايران اسلامي تبدیل خواهد شد.

بي ترديد آنچه كه 24 خرداد را مي تواند به يك روز حماسي و ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي تبديل نمايد، حضور  حداكثري و هوشمندانه آحاد مردم در عرصه انتخابات و خلق حماسه سياسي در سال مزين به حماسه است. موضوع مهمي كه از مدت ها قبل، خواب راحت را از چشمان دشمنان و بدخواهان اين نظام و ملت گرفته و برای جلوگیری از این حماسه آفرینی سعی می نمایند تا با تمام توان و توسل به انواع شيوه ها و ابزارها، موجبات دلسردي و كمرنگ كردن زمينه حضور و مشاركت مردم را فراهم سازند.

در چنين شرايطي روز جمعه 24 خرداد ماه، اقشار مختلف مردم مومن، انقلابي و پيشتاز در صحنه قم حماسه آفرين ، با بصيرت، شور و شعور بي نظير و مثالزدني خود و همگام با ساير ملت بزرگ ايران اسلامي و بي توجه به القائات دشمن و در لبيك به توصيه هاي امام عظيم الشان(ره) و خلف شايسته ايشان، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي( مد ظله العالي) و مراجع عظام، حضوري دشمن شكن و پرشور و نشاط در پاي صندوق هاي راي داشته و ضمن اداي دين ديني و ملي خود و خلق حماسه زرين و باشكوه ديگري، راه را براي پيشرفت ، سربلندي و اعتلاي روز افزون نظام مقدس جمهوري اسلامي، هموار خواهند ساخت .

انتهای پیام/122


کد مطلب: 14171

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14171/24-خرداد-مشارکت-مردم-یک-روز-ماندگار-تاریخ-انقلاب-اسلامی-تبدیل-خواهد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir