يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 14171
استاندار قم:

24 خرداد با مشارکت مردم به یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل خواهد شد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با صدور بیانیه‌ای، مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را نمایش عزت، اقتدار و بالندگی ایران اسلامی دانست.
24 خرداد با مشارکت مردم به یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل خواهد شد
به گزارش قم نیوز، کرمرضا پیریایی در بیانیه‌ای که به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها صادر کرد، بر لزوم مشارکت مردم به عنوان پایه اساسی نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحيم»
حضور و مشارکت گسترده آحاد ملت بزرگ ایران اسلامي در عرصه هاي گوناگون، همواره پشتوانه اصلی، عامل اقتدار و تداوم بخش پيشرفت و توسعه چشمگير و همه جانبه  كشور در زمينه هاي مختلف بوده است. حضوري پر شور، آگاهانه و مقتدرانه، كه در طول 34 سال گذشته، نظام الهي به يادگار مانده از معمار كبير انقلاب اسلامي و ميراث جاودان خون شهدا را در گذر از گردنه هاي سخت و مقابله با انواع توطئه ها و ترفندهاي نظام سلطه و جريانات معاند و مخرب، بيمه كرده و به فرموده مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)« روح و نیروی تازه ای را در کالبد کشور، ملت و انقلاب جاری ساخته است». انتخابات در نظام مقدس جمهوري اسلامي به عنوان نماد مردم سالاري ديني و ميدان و رزمايش واقعي قدرت و پشتوانه مردمي نظام و تجلي عيني اراده مردم در تعيين سرنوشت خود ، هميشه عرصه اي مهم و سرنوشت ساز بوده و رصد و نگاه ويژه جهانیان به  مقوله انتخابات كشور، مويد اين اهميت حياتي است. 

در طول بيش از سه دهه از حيات انقلاب اسلامي،مردم وفادار به نظام و انقلاب، عرصه انتخابات را، عرصه ايي محوري براي نمايش و اعلان وفاداري و پايبندي خود به اصول، آرمان ها و ارزش هاي اصيل انقلابي و الهي فرض كرده و كوشيده است تا همواره حضوري غيرتمندانه و متعهدانه را در اين صحنه داشته باشد. از اين  منظر براي ملت فهيم و غيور ايران كه در دفاع از آرمان هاي نظام وانقلاب، حماسه هاي جاودان و تاريخ سازي را خلق كرده است، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي، آوردگاه بزرگي برای رويارويي با دشمنان نظام محسوب شده و به فضل الهي و با بصيرت مردم، به یكی از ماندگارترین و باشكوه ترين صحنه هاي حضور مردمي و نمايش عزت، اقتدار و بالندگي ايران اسلامي تبدیل خواهد شد.

بي ترديد آنچه كه 24 خرداد را مي تواند به يك روز حماسي و ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي تبديل نمايد، حضور  حداكثري و هوشمندانه آحاد مردم در عرصه انتخابات و خلق حماسه سياسي در سال مزين به حماسه است. موضوع مهمي كه از مدت ها قبل، خواب راحت را از چشمان دشمنان و بدخواهان اين نظام و ملت گرفته و برای جلوگیری از این حماسه آفرینی سعی می نمایند تا با تمام توان و توسل به انواع شيوه ها و ابزارها، موجبات دلسردي و كمرنگ كردن زمينه حضور و مشاركت مردم را فراهم سازند.

در چنين شرايطي روز جمعه 24 خرداد ماه، اقشار مختلف مردم مومن، انقلابي و پيشتاز در صحنه قم حماسه آفرين ، با بصيرت، شور و شعور بي نظير و مثالزدني خود و همگام با ساير ملت بزرگ ايران اسلامي و بي توجه به القائات دشمن و در لبيك به توصيه هاي امام عظيم الشان(ره) و خلف شايسته ايشان، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي( مد ظله العالي) و مراجع عظام، حضوري دشمن شكن و پرشور و نشاط در پاي صندوق هاي راي داشته و ضمن اداي دين ديني و ملي خود و خلق حماسه زرين و باشكوه ديگري، راه را براي پيشرفت ، سربلندي و اعتلاي روز افزون نظام مقدس جمهوري اسلامي، هموار خواهند ساخت .

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdff0f.yt0o56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما