شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 14308
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

شیعیان با برخورداری از دعاهای امام سجاد(ع) ظرفیت مبارزه را کسب می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: شیعیان مظلوم در پاکستان، سوریه، فلسطین و ترکیه با بهره‌مندی از دعای امام سجاد(ع) ظرفیت مقاومت را به دست می‌آورند.
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جلال رضوی‌مهر ضمن تبریک سالروز ولادت امام زین‌العابدین(ع) اظهار کرد: امام سجاد(ع) از فرصت امامت خود برای تربیت و پرورش و حرکت بنیادین استفاده کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: امام زین‌العابدین(ع) با برنامه‌ریزی دقیق در قالب دعا، مناجات و نیایش صحیفه سجادیه را در تعلیمی وسیع به شیعیان آموخت تا مبارزه منفی با حاکمان جور و ظالمان عصر خود را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به شیوه مبارزاتی پیشوای چهارم شیعیان گفت: این امام بزرگوار با شیوه مبارزاتی خود توانست قدرت شیطانی حاکمان غاصب را که با استفاده از ظلم، زر و زور به دست آورده بودند برملا سازد.
 
وی تصریح کرد: امام سجاد(ع) همواره در تثبیت اهداف قیام امام حسین(ع) اصرار کرد و از نیازمندان دستگیری می‌کرد.
 
رضوی‌ مهر یادآور شد: امام زین‌العابدین(ع) دارای دعاهای منحصر به فردی است که در ساختار روحی و معنوی تأثیر دارد و این امام بزرگوار با دعا مقاومت را در برابر ظالمان بیان کرده است که بزرگ‌ترین ارمغان محسوب می‌شود.
 
وی عنوان داشت: دعا و ارتباط با خدا در تقویت جبهه بنیادین حق تأثیر گذار است به طوری که شیعیان مظلوم در پاکستان، سوریه، فلسطین و ترکیه با برخورداری از دعای امام سجاد(ع) ظرفیت مقاومت را به دست می‌آورند.
 
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: امت مبارز اسلام با امداد غیبی از ذات الهی، مبارزه با استکبار و صهیونیسم یعنی یزید و یزیدیان زمان را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfcmdy.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما