پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 14486
حسن روشن:

ایران یکی از مدعیان المپیک تابستانی ناشنوایان جهان خواهد بود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از آمادگی این تیم برای حضور موفق در بازی‌های فوتبال المپیک تابستانی ناشنوایان خبر داد.
ایران یکی از مدعیان المپیک تابستانی ناشنوایان جهان خواهد بود
 به گزارش قم نیوز، حسن روشن در حاشیه دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان با تیم فوتبال منتخب ناشنوایان قم که در زمین چمن دانشگاه آزاد پردیسان قم برگزار شد، تصریح کرد: بازی خوبی بود و به نظر من هر دو تیم خوب کار کردند و تیم ملی نیز محک خوبی خورد.
 
وی ادامه داد: بازیکنان ما تمرینات سختی را سپری کرده‌اند تا هم از نظر جسمانی و هم از نظر تاکتیکی به حد مطلوب رسیده و برای بازی‌های فوتبال المپیک تابستانی ناشنوایان آماده شوند و ان‌شاءالله حضوری موفق در این دوره از رقابت‌ها داشته باشند.
 
مدیر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان از تمام کسانی که زمینه حضور تیم ملی ناشنوایان را در قم فراهم کرده و موجب برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال منتخب ناشنوایان قم شدند تقدیر کرد و در ادامه بیان داشت: در تیم قم نیز بازیکنان بسیار خوبی دیدم که بعد از بازگشت از رقابت‌های المپیک تابستانی آنها را برای مسابقات آسیایی به تیم ملی دعوت خواهیم کرد.
 
وی در ادامه از استمرار تمرینات و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای آمادگی بیشتر برای حضور پرقدرت در المپیک 2013 ناشنوایان خبر داد و افزود: بعد از پیروزی تیم فوتبال ناشنوایان در دومین دیدار تدارکاتی برابر تیم امید راه آهن، بازی خوبی نیز برابر تیم منتخب قم برگزار کردیم.
 
روشن با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ناشنوایان پیش از حضور در قم در دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل امید راه آهن به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: در بازی با تیم منتخب قم نیز بازیکنان ما نشان دادند که در وضعیت خوبی از نظر جسمانی و روحی به سر می‌برند.
 
وی در ادامه یاد آور شد: با حمایت‌های خوبی که از سوی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء صورت می‌گیرد، تیم ملی فوتبال ناشنوایان خود را برای حضور در بیست و دومین دوره المپیک ناشنوایان آماده می‌کند.
 
مدیر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در ادامه با اشاره به بازیکنان حاضر در اردوی این تیم ابراز داشت: بازیکنانی از استان‌های تهران، مرکزی، لرستان، گیلان، یزد، آذربایجان شرقی، بوشهر، همدان، قزوین، خراسان شمالی، خراسان رضوی و مازندران در این مرحله در اردوی تیم ملی هستند.
 
وی افزود: برای این مرحله از اردو که از ششم خرداد آغاز شده است علیرضا بسیج، حمید خزائی، علی اصغر محبوبی و مصطفی مرادی از تهران، رضا سلیمی هیزجی از مرکزی، سیاوش زینالوند از لرستان، ایمان محبی آب‌کنار از گیلان، مصطفی حیدری بندرآبادی از یزد، محمد اصلی از آذربایجان شرقی، علی اکبر احمدوند و سیدامیر حسینی از همدان، هادی راستی و ایمان سلیمانی از بوشهر، مظاهرشیرزاد از قزوین، امید سرداریان از خراسان شمالی، مرتضی عباسی، محمدعلی گرایلی و مصطفی رحیمی‌فردوسی از خراسان رضوی، محمد پرگر و اکبر صادقی از مازندران در تیم ملی ناشنوایان حضور دارند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcce0qs.2bq048laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما