چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 14645
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم:

تصوير منتشر شده متهم ، منجر به دستگيري وي شد

قم نيوز : قم نیوز: سرهنگ "مهدي قدمي"گفت: فردي که با عنوان جعلي " علي رباني" پس از كلاهبرداري از هموطنان متواري شده بود پس از انتشار بدون پوشش تصوير وي ، در قم دستگير شد.
تصوير منتشر شده متهم ، منجر به دستگيري وي شد
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم در مصاحبه با اين پايگاه خبري اظهارداشت: در پي طرح شکايت فردي در يکي از شعبات بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان قم عليه فردي ناشناس که با عنوان جعلي "علي رباني" توانسته بود کلاهبرداري کند و متواري شود ، بنابراين دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي مقام قضايي استان داده شد. 

وي گفت: فرد مذکور توانسته بود در شهرهاي مختلف نيز با عناوين جعلي قاضي و وكيل ، با بکار بردن مانورهاي متقلبانه از افراد مختلف کلاهبرداري کند. 

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم افزود: با توجه به حساسيت موضوع شناسايي و دستگيري نامبرده در دستور کار كارآگاهان اداره مبارزه باجعل و کلاهبرداري پليس آگاهي استان قرار گرفت. 

اين مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اينكه مشخصات هويتي نامبرده جعلي بود و هيچگونه آدرسي از وي در دست نبود لذا پس از درخواست از مقام قضايي ، تصوير بدون پوشش متهم جهت انتشار در اختيار جرايد و رسانه هاي گروهي قرار گرفت. 

سرهنگ "مهدي قدمي" گفت: پس از منتشر شدن تصوير وي در رسانه ها با خبرهاي واصله از هموطنان ، متهم شناسايي شد. 

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم در ادامه با بيان اينکه متهم اهل يکي از استان هاي شمالي کشور است افزود: وي در تحقيقات بعمل آمده ماموران آگاهي استان ،‌ صراحتاً به بزه انتسابي اعتراف کرد. 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjimev.uqexxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما