چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 14665
در بین روابط عمومی‌های کشور:

شهرداری قم نشان تعالی روابط عمومی را کسب کرد

قم نيوز : قم نیوز: شهرداری قم در دومین آئین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران موفق به کسب نشان تعالی روابط عمومی شد.
شهرداری قم نشان تعالی روابط عمومی را کسب کرد
به گزارش قم نیوز، مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم در این خصوص بیان داشت: شهرداری قم به بواسطه این که سازمانی مردمی و عام المنفعه است، لازم بود تا ارتباط و تعامل بیشتری با مردم داشته باشد و بر این اساس ساختاری برای تقویت این رابطه در شهرداری قم تعریف شد.
 
علی حاجی رضا تصریح کرد: بر همین اساس سعی کردیم تا سند بالادستی و بر مبنای افق برنامه های شهرداری قم دیده شود و به دنبال آن سند راهبردی روابط عمومی شهرداری تدوین شد که مهمترین رویکرد آن تعامل و ایجاد ارتباط شهرداری با شهروندان است تا یک شهرداری شهروندمدار را احیا کنیم که حاصل آن حل سریعتر مشکلات مردم خواهد بود.
 
وی با بیان این که شهرداری قم نیز در این مورد تاکید بسیاری داشت، افزود: از این رو ارتباط بیشتر شهرداری با شهروندان، اطلاع رسانی به موقع در خصوص عملکردها، حضور شهردار در بین مردم طی مناسبت های مختلف، برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری های مناطق، تهیه و تولید محصولات اطلاع رسانی در قالب رسانه های تصویری، مجازی و مکتوب در دستور کار قرار گرفت.
 
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با بیان این که انجام این اقدامات باعث ارتباطی دو طرفه بین شهروندان و شهرداری شد، افزود: راه اندازی سایت اطلاع رسانی درگاه شهرداری قم، استفاده از پتانسیل تبلیغات محیطی در مناسب ها و اطلاع رسانی به شهروندان، تعاملات شهرداری با سایر دستگاه های اجرایی و ... از جمله دیگر اقدامات در این زمینه بود.
 
وی در خصوص اقدامات روابط عمومی شهرداری قم در زمینه بین المللی نیز تصریح کرد: از آنجایی که قم شهری فراملی است و مقام معظم رهبری نیز تاکید بسیاری بر معرفی این شهر به جهان داشتند، بر این اساس با هماهنگی های انجام شده از سوی شهرداری قم چندین تفاهم نامه و پیوند خواهرخواندگی با شهرهای کشورهای تایلند، عراق و لبنان منعقد شد.
 
حاجی رضا اضافه کرد: انجام تعاملات برای انجام سفرهای خارجی برای شناساندن هر چه بهتر قم به سایر کشورها، هماهنگی حضور مهمانان خارجی در شهر قم و معرفی این شهر، تهیه مستندات به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی برای معرفی شهر قم و ارسال آن به کشورهای دیگر، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در قم و ... از جمله اقدامات روابط عمومی شهرداری قم در عرصه بین اللملی بوده است.
 
وی با اشاره به کسب نشان تعالی روابط عمومی توسط شهرداری قم در دومین آئین معرفی و تقدیر از  سرآمدان روابط عمومی ایران یادآور شد: ماه گذشته فراخوانی در سطح کشور با محوریت تهران در خصوص عملکرد روابط عمومی ها اعلام شد، به دنبال آن تمامی مستندات عملکرد روابط عمومی شهرداری قم مکتوب و ارسال شد.
 
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم افزود: روز گذشته در مراسمی که در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما با حضورر روابط عمومی های سراسر کشور برگزار شد، به روابط عمومی شهرداری قم نشان تعالی اعطا شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
 
وی در پایان اظهار داشت: کسب این افتخار برای مردم قم است و من امیدوارم نام و یاد شهر و مردم قم در کشور و در عرصه‌های بین الملل همیشه به نیکی و افتخار بر سر زبان‌ها باشد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbs0b8.rhba0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما